Systeemherstel.. crisis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Photography

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Hallo allemaal

Ik heb een vraagje over het systeemherstel van Vista. Aangezien ik er sinds kort achter ben dat dit een handige optie is bij virussen, wilde ik een herstel maken. Op een gegeven moment werd mij gevraagd een herstelpunt aan te geven. Het probleem was dat er maar tot aan een week geleden punten waren aangegeven. Er zijn geen opties van bijv. een maand geleden, of twee maanden geleden. Hoe kan ik een systeemherstel maken die naar bijv. een maand geleden gaat? Of is dit niet mogelijk als mijn laptop die optie niet aangeeft?

Alvast bedankt!

Kan je niet de datum in geven zoals bij Windows 7 (wat ik heb gehoord)

Nee, helaas niet. Ik krijg een aantal vakjes te zien (de opties voor je herstelpunt keuze) waarvan je er een aan kan vinken. Ik kan geen bepaalde datum invoeren..

Kan je even een printscreen doen en dan even bijvoegen via deze site: http://plaatjesupload.nl/ en van te voren in paint plakken of een ander programma wat jij er voor gebruikt.

PS1: Dan kunnen we je goed helpen
PS2: Dan kunnen wij zijn wat er niet goed is volgens jou.

Nee, je krijgt gewoon een kalender voor je neus, met vetgedrukte datums waar een herstelmogelijkheid is.

Nee, helaas niet. Ik krijg een aantal vakjes te zien (de opties voor je herstelpunt keuze) waarvan je er een aan kan vinken. Ik kan geen bepaalde datum invoeren..

Als er geen meerdere punten zijn, ben ik bang dat er dus geen punten meer zijn bewaart. Wellicht zijn ze toen opgeruimd met CCleaner?

1269954512-120.jpg
[/url][/IMG]

bij de afbeelding hierboven heb ik al herstelpunten ouder dan 5 dagen weergeven geklikt. En die geeft niet veel meer aan dan 1 à 2 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan