systeemherstel faalt

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
hey iedereen

ik ben al enkele keren aan het proberen een systeemherstel uit te voeren maar dit lukt me niet eender welk herstelpunt ik kies en uitvoer ,hij komt telkens terug met de melding dat de herstel niet uitgevoerd is en gefaald heeft


wat kan ik hier aan doen?

groetjes lefty999
 
Kijk of in Services die je kunt bereiken door Start → Systeembeheer → Services of Volume Shadow Copy niet uitgeschakeld staat:
Beschrijving: "Hiermee kunnen schaduwkopieën van volumes die door back-uptoepassingen en voor andere doeleinden worden gebruikt, worden beheerd en geïmplementeerd. Als deze service wordt gestopt, zijn de schaduwkopieën niet beschikbaar voor het maken van een back-up en de back-up kan mogelijk mislukken. Als deze service wordt uitgeschakeld, kunnen services die van deze service afhankelijk zijn niet starten."

Kijk verder of de afhankelijkheden ook ingeschakeld staan:
afhankelijkheden.png
 
@lefty999: had ik je daar niet al een tip over gegeven in de helpmij chat?
Dus Windows Repair All in One installeren en starten, eventueel sla je de Malwarebyte AntiMalware check over in het proces, doe de Check File System check, doe de System File Check, maak het herstel punt en ook de backup van de registry.
In het keuzemenu op het einde in ieder geval aanvinken:
Reset Registry Permissions
Register System Files
Remove Policies Set By Infections
Repair Volume Shadow Copy Service

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het programma van tijs gedraaid opnieuw opgestart en nu heb ik een bsod irq not equal or less kom nu helemaal niet meer in windows
 
Windows opstarten in Veilige modus.
Kijk of dat werkt. En zo ja, dan meteen proberen dat herstelpunt terug te zetten dat eerder niet lukte.

Tijs.
 
Heb ook geprobeert via de recovery cd een systeemherstel te doen maar werkt ook niet
 
Dan lijkt er niets anders op te zitten dan een herinstallatie van Windows te doen. Brand vooraf een Hiren's Boot CD (download het .zip bestand, pak het uit, en brand het dan uitgepakte .ISO bestand met (bijv.) ImgBurn (optie "Write image file to disc") een startbare CD/DVD, start (zodra opgestart van die boot CD) Mini Windows XP, kijk of je de C: schijf in beeld krijgt van daar vandaan een kopieer van alle relevante data naar externe harde schijf voordat je met de herinstallatie begint.
Denk daarbij aan minstens aan de volledige map C:\Users\<jouw gebruikersnaam>, zodat (o.a.) de volgende submappen worden veiliggesteld (check dat ook of die meekomen):
Appdata
Documents
Music
Videos
Pictures

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan