systeemherstel foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddijk

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Berichten
46
Ik voer systeemherstel uit en krijg na afloop steeds de melding "systeemherstel niet uitgevoerd" met de opmerking kies een ander herstelpunt. Maar de foutmelding wordt bij ieder willekeurig herstelpunt weergegeven.
Iemand oorzaak c.q. oplossing?
 
Hoi,

Even een vraagje waarom wil je systeem herstel gebruiken?

maar, antwoord op je vraag,

Windows herstel kan tussendoor even uitgezet zijn waardoor hij de herstelpunten weggooid.

Alleen denkt hij dat ze nog bestaan.
 
Het systeem is erg traag geworden. Windows systeemherstel is nooit uitgezet geweest en staat ook nu gewoon aan. Opvallend is wel dat ik de map System Volume Information waarin de info over systeemherstel staat niet kan open. Krijg de foutmelding ïs niet toegankelijk "toegang geweigerd". In weergave staat extensies verbergen uit en beveiligde besturingssyteembestanden verbergen ook uit..!

In de systeemherstel kalender staat voldoende datums vetgedruk waarop herstel mogelijk zou moeten zijn.
 
hey
ik had hier ook last van
na even wat zoeken en goed lezen kwam ik erachter dat er een virus op de herstelpunten is gegooid.
Het kan dus ook het virus zijn waardoor je pc trager opstart.
al geprobeert te scannen met maleware?
Laat het even weten,
groetjes
 
hey
ik had hier ook last van
na even wat zoeken en goed lezen kwam ik erachter dat er een virus op de herstelpunten is gegooid.
Het kan dus ook het virus zijn waardoor je pc trager opstart.
al geprobeert te scannen met maleware?
Laat het even weten,
groetjes

Ik denk dat hij gelijk heeft dat er een virus op zit, en dat hij jouw geen toegang verleent.

Laat even weten hoe het gaat!:confused:
 
dank voor de adviezen.
Heb pc tools spydocter er op losgelaten. Dit heeft niet geholpen.!
 
Heey

Probeer het volgende:
Download http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
Installeer het programma, Voer de Update uit, en voer een snelle scan uit.
Als dit gedaan is, verwijder dan de gevonden virussen,
Start vervolgens de computer opnieuw op.

Nu download je superantispyware http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Ook weer updaten, na het scannen de virussen verwijderen, en de computer weer opnieuw opstarten.

Als het probleem nu nog niet is verholpen kun je gebruik maken van SPYBOT & DESTROY GEBRUIKEN
Deze kun je hier downloaden: http://fileforum.betanews.com/sendf...62eea00063c5cb171faa1e731ecc9/spybotsd160.exe

Heel veel Succes:thumb:

ps. Laat even weten hoe het gegaan is
 
Bedankt voor het advies. De eerste link uitgevoerd en de scan uitgevoerd, Geen virussen gevonden.
De tweede (Pagina niet gevondenen) en de derde link
Error 404: Not Found
The requested URL /sendfi...pybotsd160.exe was not found.
werken helaas niet.
 
Heb inmiddels via een andere weg spybot S&D kunnen downloaden en installeren. Heb een volledige scan uitgevoerd en het systeem opnieuw opgestart. Echter de problemen blijven hetzelfde. Heb zelfs de indruk dat mijn internet trager is geworden (heb ADSL BASIC van KPN)
 
ter correctie en aanvulling:
mijn internetsnelheid (download en upload) zijn goed. Het laden van pagina's gaat traag.Eevenals het starten van andere programma's. Het systeem reageert gewoon traag.
 
misschien is je schijf bijna vol... probeer ongebruikte software te verwijderen, wil ook wel 'ns helpen ;)
 
Volgens mij zit er in de beveiliging van windows iets goed fout. Kan ook geen updates van windows meer downloaden. Hij voert het downloadprocess wel uit maar komt met de melding dat er door een cumputerfout geen sotware gedownload kan worden.
 
Daarom zei ik al, Gewoon even je pc formatteren, en morgen draait hij weer als een trein!!!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan