Systeemherstel helemaal vanaf het begin

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkHebEenVraag00

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2013
Berichten
98
Hallo,

Ik zou graag mijn computer willen herstellen naar het moment dat ik hem kocht (ergens in 2012). Alleen toen ik Systeemherstel probeerde, was de oudste Herstel van 9-6-2013. Hoe kan ik alsnog een systeemherstel uitvoeren naar het moment in 2012?

NB: Ik ben ook vroeger een bestand verloren, zou ik die dan ook met behulp van Systeemherstel of iets dergelijks kunnen terugkrijgen?

Alvast heel erg bedankt!
 
Mhh, ja dat kan wel mits je ooit een backup hebt gemaakt zou dit kunnen. En je moet/ en of kunt dan wel nog wat aanvinken en even scrollen door die lijst dan krijg je alle datums enz enz. Ik kan terug tot ergens in 2011, zoals je ziet in dit voorbeeld. Dus bijna 2 jaar geleden toen ik hem kocht. :) Maak voor de veiligheid wel eerst een backupje van wat foto's en documenten die je nu hebt van de laatste tijd enz enz.

systeemherstel.JPG

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/What-is-System-Restore

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/how-does-windows-choose-which-files-to-back-up
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit trouwens ook aangevinkt, en zelfs dan komt er geen 2011 of iets dergelijks te staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat er helemaal niets dan heb je waarschijnlijk nooit een herstelpunt gemaakt. :confused: Alleen staat er dus dus 9-06-2013 en dat is pak weg een week geleden (de laatste). :eek:
 
Nee zoals ik het kan inschatten niet meer bij systeemherstel. Pak mijn 1e klikje en maak gelijk een systeemherstel. daar staat beschreven hoe je dat moet doen. En maak vooral een complete backup. Hier een work arround en laat je niet meer verrassen. Klikje Succes ermee. Groeten Manamana
 
Oké, bedankt :). Ik heb het gedaan en het ging goed, dus bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan en veel succes verder. Jij ook bedankt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan