systeemherstel in vista niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

lily3

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Beste leden,

Volgend probleem deed zich bij mij voor in windows vista: het systeemherstel kan niet worden uitgevoerd. Wanneer ik in het programma "advanced windowscare" het aanmaken van een herstelpunt wil uitvoeren krijg ik de foutmelding: "kan het bestand srclient.dll niet laden. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast bedankt!

Is deze niet voor windows XP? ik werk met windows vista. Als ik mijn dll-bestand probeer te vervangen door dit dll-bestand krijg ik de foutmelding : toegang geweigerd.

Bedankt voor het bestand, het heeft dezelfde datum als dat van mij. Ik kan het echter niet vervangen: toegang geweigerd. Ik kan mijn eigen dll bestand niet vervangen, ook niet verwijderen, dan krijg ik de boodschap: u bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.

Tik eens in de adresbalk msconfig dan tabblad computer opstarten daar zou je deze optie moeten zien.

Ik heb de machtigingen aangepast van de C-schijf maar tevergeefs, de machtigingen van de srclient.dll kon niet worden aangepast. Wat zou de reden kunnen zijn?

Hoi,

Rechtsklikken op srclient.dll in de map Windows/system32,eigenschappen - beveiliging - geavanceerd - eigenaar - bewerken.

Hier stel je in dat je eigenaar wordt van genoemd bestand en dat je alle rechten hebt.

Zojuist voor alle zekerheid even bij mezelf gekeken, maar het levert geen enkel probleem op.

Ik ga ervan uit dat je ingelogd bent als administrator en dat je UAC hebt uitgeschakeld !

Greetz,

Harry.

Het is mij gelukt om mijn bestand srclient te vervangen door het nieuwe bestand in de bijlage (zie voor) maar ik kan nu nog steeds geen herstelpunt maken. Ik krijg nog steeds de foutmelding: kan het bestand srclient.dll niet laden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan