Systeemherstel is niet voltooid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gines

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Hallo, ik wou eens testen of systeemherstel nog werkte, maar ik krijg telkens de error dat hij niet voltooid is. Vroeger lukte hij heel goed, maar nadat ik Hitman Pro heb geinstalleerd om malwares te verwijderen, heeft hij DENK IK registers verwijderd, maar dat weet ik echt niet zeker. Ervoor werkte hij perfect.

Ik heb al via veilige modus geprobeerd, maar geen enkel resultaat.
Ik heb ook zelf een herstelpunt gemaakt, maar dat lukt ook niet.
Hier is een afbeelding welke melding ik krijg.
ao83o0.png

Bedankt!

Wees blij dat je computer nog werkt. Anders kan je gelijk Windows opnieuw installeren.

Hoi !

Op dit forum is regelmatig gewaarschuwd voor de soms nare "bijwerkingen"van Hitman Pro.

Je kunt het volgende doen: Hitman Pro verwijderen, register opschonen m.b.v. bijv. CCleaner, Win 7 DVD in de DVD-speler doen, kiezen voor installeren, kiezen voor upgrade.

Nu wordt je Win 7 installatie waar nodig gerepareerd en raak je niets kwijt.

Greetz,

Harry.

Ccleaner gebruik ik altijd, dat gaat goed.
En de WIN 7 CD, is dat de recovery CD?
En dan repareert hij de bestanden zonder dat hij persoonlijke bestanden verwijderd?

Hoi !

Als het een OEM-recovery-DVD betreft gaat de handleiding uit m'n vorige post niet lukken.

Uiteraard kun je een recovery doen, maar dan ben je al je gegevens kwijt.

Dus leen/steel/download 'n Win 7 (upgrade) DVD om bovenstaande uit te voeren, dan raak je gegarandeerd niets kwijt.

Greetz,

Harry.

Het is idd een OEM-DVD.
Ik heb een DVD van Win 7 Ultimate, maar die wil ik graag niet gebruiken op de Laptop, en ook omdat er nog garantie opstaat op de laptop nog voor 1 jaar.

Heb je a.u.b. nog een oplossing, wil dit probleem echt opgelost krijgen :(

Hoi !

Ja: je gegevens etc. back-up-pen en een recovery uitvoeren (terug naar fabrieksinstellingen).

Greetz,

Harry.

Ok, dacht wel dat dat de enige oplossing is, allemaal bedankt, ik zal zien of ik recovery wel zal doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan