systeemherstel kalender weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonny

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo allemaal

Ik heb op mijn pc windows xp staan maar nu krijg ik als ik een internetpagina open een foutmelding, als ik het vinkje foutopsporing in script bij internetopties uitzet, blijft hij die melding geven.
Ik heb dit als een eerder gehad en toen heb ik mijn pc een maand terug gezet en toen was het over, nu wil ik dat weer doen, maar tot mijn verbazing is in mijn hele systeemherstelkalender alleen nog maar de maand aug te benaderen, en juli en verder terug is weg, ik kan mijn pc maar 3 dagen terug zetten, kan iemand mij vertellen of er een andere manier is om verder terug te gaan.
Ik kan ook bepaalde bestanden niet verdwijderen, geeft melding dat het bestand door een andere programma in gebruik is, al wel 5 keer opnieuw opgestart, krijg het er niet af, dus er zit ergens een grote fout.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes Tonny

1. Welke foutmelding krijg je?

2. Nee, je kan daar niks meer aan doen. Dus je kan niet verder terug.

3.Probeer die bestanden eens in veilige modus te verwijderen. Dit gaat vaak wel.

Ik heb de startpagina.nl geopend en daar geeft hij links onderaan gereed, maar met fouten op pagina, als ik mijn pc overzet naar andere grbruiker, dan krijg ik die melding niet, dus bij mijn instelling is er dus iets mis.
Het bestand heb ik inderdaad kunnen verwijderen via de veilige modus, dus dat is gelukt

groetjes Tonny

en wat zie je dan bij die startpagina.nl?
en welke melding krijg je dan?
heb je mischien via bijv. norton ingesteld reclame onderdrukken?(als je norton hebt tenminste anders negeer je deze vraag maar:D

ik heb er een printscreen bijgedaan, ik krijg de melding, gereed , maar met fouten op pagina.
Ik gebruik geen norton antivirusscanner, avg, maar die blokkeert dat niet, hij heeft altijd goed gewerkt, maar ik weet niet wat er gebeurd is, kan ook bestanden niet verwijderen, moet via de veilige modus

Bijlagen

probeer dit eens
Kijk eens bij eigenschappen voor internet, geavanceerd:
zet een vinkje voor; Java JIT-compiler inschakelen,fout opsporing in
scripts uitschakelen. De rest waar java voor staat geen vinkje zetten.
Ik hoor het wel als het gelukt is .

Heb ik gedaan, maar hij blijft met die melding komen.
Ik heb nog niet zolang windows XP, nu weet ik dat ik bij windows 98 een systeemcheck kon doen via systeeminfo en dan controle systeembestanden, hier kon ik nog wel eens wat terug zetten als iets verdwijderd of beschadigd was, maar ik kan dit niet vinden in windows XP, alleen systeemherstel, maar daarmee kan ik nog maar 3 dagen terug, hoe dit mogelijk is is mij ook een raadsel, is er een ander manier om te kijken of er beschadigde of verwijderde bestanden zijn/ontbreken

groetjes Tonny

je zou op fouten kunnen controleren door deze computer>rechter muis op hdd>extra>fouten controleren
suc6 ik zoek nog verder,heb je een cd van xp?

Ik wist eerst niet wat je bedoelde, maar ik vond het net, maar dit heb ik vanmiddag al een keer gedaan, maar helaas zonder resultaat, hij gaf alleen geen melding van fouten en toch is er iets mis, omdat een andere gebruiker die melding niet krijgt.

Tonny
nog even over het systeemherstel dat kun je wel oplossen maar dan beginnen de herstelpunten vanaf vandaag,dus die 3 dagen ben je dan kwijt.
rechter muis op deze computer>eigenschappen>systeemherstel>vinkje plaatsen bij uitschakelen>toepassen ok>dan je pc opnieuw opstarten en dan weer het vinkje verwijderen en toepassen ok dan maak je een nieuw herstelpunt en dan doet ie het weer.

Heb je het vinkje bij "Melding van elke scriptfout weergeven" weggehaald?
(Dit staat een klein stukje onder "Foutopsporing in scripts uitschakelen")

eerst even een reactie voor mickel, ik kan systeemherstel wel gebruiken, maar ik ben alle maanden voor aug kwijt, in de maand aug staat alleen op 21 aug een systeemherstelpunt, ik ben op vakantie geweest maar ik heb hem tot 12 aug nog gebruikt, ik heb wel alle tempotyfiles weggegooid, kan dat invloed hebben?
nu een reactie voor nanette, ik heb beide vinkjes uit staan, ik moet eerlijk die 2e had ik niet gezien, maar er stond geen vinkje bij

groetjes Tonny

Om misverstanden te voorkomen: je moet "Foutopsporing in scripts uitschakelen" AAN gevinkt hebben staan en "Melding van elke scroptfout weergeven" UIT gevinkt

Ik heb alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit, hij blijft die melding geven, ook het volume op fouten controleren levert niets op, dus ik weet niet wat fout dus is.
Het rare is de gastgebruiker heeft die melding niet, dus het zit in mijn instelling.
Maar ik kan op het internet, dus ik kan er wel mee werken, alleen is hij ook erg traag, ad-aware draai ik dagelijks en ik heb ook geen virus

groetjes Tonny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan