systeemherstel loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter nak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nak

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Hallo,
Ik heb onlangs cooledit op mijn pc geinstalleerd maar die zag mijn dvdrom niet, daarna winoncd erop gezet maar die gaf foutmeldingen.
Dus die weer ge-uninstalled, maar nu zie ik mijn dvdrom speler niet meer. Als ik er een dvd of cd in doe brand het ledje nog wel maar de verkenner ziet hem niet meer.
Ik heb toen systeemherstel gedaan, naar een punt voor de winoncd installatie.
Toen kwam er een melding dat het niet kon, ik moest eerst de antivirus uitschakelen.
Dat heb ik gedaan en toen verder, maar nog steeds mekkert hij dat het herstelpunt niet kan. Erger nog ik kan het herstelpunt niet eens meer ongedaan maken.
Een nog eerder herstelpunt wil ook niet want het eerder herstelpunt moet eerst afgemaakt worden, maar die geeft steeds een foutmelding dat het niet is gelukt.
iemand een idee hoe dit kan, en hoe nu verder?
gr Nak

In het apparaatbeheer staat de dvd nog wel maar er staat de volgende foutmelding
Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)
Een gekoppeld stuurprogramma is niet gestart. Klik voor meer informatie op het tabblad Stuurprogramma en klik vervolgens op Details.

Heb nog bij details gekeken maar wordt daar niet veel wijzer van.

Laatst bewerkt:
update

Heb van alles geprobeerd met herstel maar hij blijft een melding geven dat herstel niet meer mogelijk is.
er zou een bestand beschadigd kunnen zijn en hij geeft een onbekende fout
0x80070005.
misschien met geavanceerd herstel?
de backup terugzetten is geen optie want die staat op dvd en die wil dus niet meer.

Inmiddels wat rondgezocht op internet en er moest eerst wat verwijderd worden met regedit
Dat gedaan en nu ziet windows de dvd speler wel weer.
maar systeemherstel doet nog steeds niet, die zoekt een bestand. waarschijnlijk is die met de-installeren eraf gegaan.
iemand een idee? misschien de programma's er weer op zetten en dan systeemherstel?

Nu de dvd weer doet kan ik de fabriekssettings terug zetten maar dan moet ik veel weer invullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan