systeemherstel lukt maar niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
Ik heb wat problemen op mijn pc en wil via systeemherstel naar een vorig punt teruggaan maar dat lukt me maar niet. Ik heb het al geprobeerd op een controlepunt van systeem of op een datum waar wat geinstalleerd of ge-update is maar het lukt maar niet. Telkens de mededeling herstellen niet voltooid, er zijn geen wijzigingen aangebracht, kan niet worden hersteld.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
 
Kan het ook zijn dat er echt geen wijzigingen in het systeem zijn t.o.v de vorige datum?
Als er niets veranderd is kan windows ook niets veranderen (ahum) :rolleyes:

Wat voor problemen heb je precies met je PC?
 
ik gebruik al zo'n 2 jaar probleemloos Incredimail als emailprogramma en in een keer doet hij het niet meer. Ik kan wel mail ontvangen maar niet verzenden. Met Outlook express lukt dit wel.
Aangezien ik ICM zo'n leuk programma vind wil ik het erg graag blijven gebruiken, vandaar dat ik dit met systeemherstel probeerde op te lossen.
Maar wat wordt er verstaan onder wijzigingen? Als er b.v. een programma is geinstalleerd of er een update op is gezet?
Want ik heb het geprobeerd op een datum waarop er windows XP update staat en toen dit niet lukte heb ik de datum ervoor aangeklikt waar stond controlepunt van systeem.
Klopt het trouwens dat je maar een paar maanden terug kunt gaan?
Alvast bedankt voor het meedenken,
Margriet
 
Ligt eraan hoeveel ruimte je beschikbaar hebt gesteld voor de herstelpunten, hoewel het raadzaam is herstepunten op te ruimen als het systeem goed werkt.
Kan GB´s ruimte besparen.

P.S. controlepunten zijn handig zolang je er niet teveel hebt.
Kunnen op de schijf n.l. nogal veeel ruimte in beslag nemen.

Maar wat is je probleem precies zoals Admin_Frisian al vroeg?
 
mijn probleem is zoals ik in vorig berichtje al aangaf dat ik in een keer met incredimail problemen heb, ik kan wel ontvangen maar niet verzenden
 
Als ik het goed heb is systeemherstel alleen om essentiele bestanden die behoren tot het systeem, te herstellen. Ik vraag mij zeer af of systeemherstel ook bestanden hersteld die niet tot windows horen. (zeker weten doe ik het niet dus bind mij er niet op vast)

Ik herken de melding die je hier beschrijft, ik heb dit ook al eens gehad en ging toen maar van deze stelling uit.

Je kan ook enkele schijven (partities) uitschakelen bij systeemhertel, is dit misschien bij jou het geval?

Misschien dat je ergens anders in dit forum de vraag over Incredimail kunt stellen, misschien is het wel handiger om daar een oplossing voor te zoeken.
 
in ieer geval bedankt voor de moeite en het meedenken. De vraag over ICM had ik al in een ander forum gesteld maar daar wordt niet zo erg op gereageerd vandaar mijn poging om via systeemherstel de zaak weer op de rit te krijgen. Helaas........:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan