Systeemherstel maar instellingen menu klikt steeds weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Wil systeemherstel uitvoeren bij medion laptop uit sept 2013. Echter krijg geen toegang tot. Ik ga naar pc instellingen en dan klikt het steeds weg.

Iemand een idee hoe ik deze laptop weer leeg en nieuw met Wi 8.1 (of via fabrieksinstellingen naar 8.0, heb ook diskette 8.1) kan krijgen ook als menu instellingen niet werkt?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik weet niet over welk programma het gaat waarmee je wilt downloaden en foto's maar misschien dit programma even her-installeren.
Met welke os is het notebook geleverd? ik denk win 8 maar dan zou er toch een herstelpartitie op het notebook moeten staan.
heb je wat aan deze?

Laatst bewerkt:
Windows 8 zat er op. Programma voor foto's downloaden is onderdeel van Windows. Ik ga de recovery cd gebruiken
Kijken of ie dan wel herstelt.

Via Recovery lukte het wel, alleen updates downloaden niet. Bij de nieuwe Asus was alles zo gepiept, in de Medion van nog geen 2 jaar oud zitten kennelijk andere fouten...
170 updates downloaden staat er en dan 0 KB 0 % voltooid ook na 40 minuten..

Inmiddels gaat het. Handmatig updates aan het downloaden. Duurt lang maat het loopt

Het leek goed te gaan. Krijg nu echter melding het lijkt alsof Windows niet goed is geladen. Herstel.Drie keer opnieuw opgestart zonder resultaat. Gelukkig nieuwe laptop. Medion is nog geen 2 jaar oud

Laatst bewerkt:
Hoi

Wist niet dat je met win 10 bezig was ik dacht dat je nog met win 8 aan de gang was

Windows 8 lukte dus met de recovery dvd. Beter 8 laten daarop...8.1 was ook al zo moeizaam. Dan doet ie het weer.

Dan moet je de instellingen van Windows Update veranderen anders krijg je 8.1 weer terug.
"Naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren", of helemaal uitzetten.
Zelf heb ik hem uitgezet en nooit problemen gehad, maar ik mag het niet aanraden.

Laatst bewerkt:
Kan ik doen echter ik zou denken dat een laptop die nog onder fabrieksgarantie en onder de eisen van wi 10 valt, dit aan zou moeten kunnen. Windows 10 vind ik een aanwinst...

Hoi,

Ik vraag me af heb je ook alle hardware drivers na de installatie van win 8 geinstalleerd zomaar even een vraagje ik weet je hebt een recovery gedaan maar is niet zeker of alle hardware drivers ook oke waren

Krijg foutmelding steeds bij opstarten video memory management internal

Laptop is naar professional. En gecrasht ook Windows 8. Medion geeft niet thuis ondanks dat Windows 8 fabrieksaf erop zat en de laptop nog geen 2 jaar is. Drivers van Medion blijken ongeschikt voor Windows 10. Die versie geeft erg veel problemen volgens deze pc man. Hopelijk gaat het op de nieuwe laptop wel goed. Wel fijn om mee te werken. Al met al is deze prof er nu 3 dagen mee bezig....hoop dat hij windows 8 er weer goed op krijgt dan laat ik die laptop gewoon op 8 draaien. Ook geen 8.1. Veel problemen mee gehad en geen voordeel gezien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan