Systeemherstel Office behouden?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan1122

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2014
hi

Omdat mijn computer nu toch wel erg aan de trage kant komt, wou ik hem terug zetten naar de fabrieksinstellingen.
Toen kwam ik erachter dat volgens mij de hele harde schijf leeg wordt gehaald. Dus ook mijn Office pakket (2007).
Mijn vraag is of ik dit pakket kan behouden?????
Ik heb geen CD of Licentie van Office omdat ik de computer van iemand heb overgekocht die een typinstituut had. Op deze computer stond dus wat wel logisch is een Office Pakket.
Kan ik dit pakket behouden als ik mijn computer terug zet naar de fabrieksinstellingen?????

mvg stefan

hi

Ik snap wat je bedoelt, hier heb ik ook al naar gekeken, maar volgens mij zit hier niet helemaal het probleem.
Ik zou graag een keer naar fabrieksinstelling terugzetten.

is het dan mogelijk om Office te behouden???

stefan

Laatst bewerkt:
Nope, alle registersleutels zou je dan moeten hebben maar of dat lukt en ook vele bestanden die in windows zelf staan.

Snap nooit dat probleem van een langzaam wordende windows, heb boven nog een PC'tje staan met een XP uit 2001, wel geupdated enzo maar werkt nog steeds prima en snel.

Als ik geen zin heb om een PC echt schoon te maken gebruik ik onderstaande tool en verwijder hem erna met Wise uninstaller.
https://www.macecraft.com/jv16-powertools-2015-to-be-released-in-q4-2014/

Maar met een reset naar fabrieksinstellingen ben je wel de software kwijt. Hij is dan weer zoals hij vanaf de fabriek kwam en daar wordt geen Office bij geleverd. Ik zou eerst de opties van Lange Pier gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan