Systeemherstel SKY computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Ik heb een nieuwe SKY AMD 3000 pc gekocht en in eerste instantie kon ik via systeem herstel alle software incl Win XP en software voor bijvoorbeeld mijn dvd speler erop zetten.

Op advies van norton heb ik tijdens een virus probleem het systeemherstel uitgezet.

Kan ik nu nog mijn systeem volledig herstelen.

Heeft iemand een idee waar de kopie van Win XP heeft gestaan??

Mvgr,
Johan

Systeem herstel kan niet verder gaan dan het laatst gemaakte herstelpunt. Dus vlak voordat je het hebt uitgezet.

Als je systeem herstellen vaker wilt gebruiken, zul je dat weer aan moeten zetten.

Als je systeemherstel hebt uitgezet, ben je al je herstelpunten kwijt. Dus is het niet meer mogelijk om het systeem terug te zetten naar een datum in verleden tijd, en niet meer te herstellen!

Een andere optie is je systeem herstellen door Systeem Recovery uit te voeren. Ben ik er wel van uit gegaan dat je in het bezit ben van een OEM-versie (Sky Computer). Als dit zo is zie dan het bijgeleverde gebruikershandleiding 'StandBy Systeem Recovery' bladzijde 18 en 19.

Om Systeem Recovery te starten (F10) moet je wel eerst de F-Lock toets in drukken om deze te activeren (Als je een Microsoft Wireless Desktop hebt).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan