Systeemherstel uitgeschakeld door systeembeheerder ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk bij gpedit.msc (computerconfiguratie>beheersjablonen>Systeem>systeemherstel die 2x voorkomt)

Laatst bewerkt:
Kijk bij gpedit.msc (computerconfiguratie>beheersjablonen>Systeem>systeemherstel die 2x voorkomt)

Ze waren allebei niet geconfigureerd, en heb beide ingeschakeld, herstart, maar geen succes. Ik kan nog altijd niets aanklikken in de tab systeemherstel. :confused:

Dan houdt het voor mij ook een beetje op, je zou dan toch aan spy/malware o.i.d. moeten gaan denken. Heb je dat probleem altijd gehad? Heb je in het verleden wél systeemherstel kunnen doen?

Is sinds een paar dagen zo. Voorheen kon ik gewoon gebruik maken van systeemherstel. Ik weet ook niet meer precies hoe het zo gekomen is, maar ik vermoed dat het na het uitproberen van wat freeware programma's gebeurd is.
Ik dacht dat het eenvoudiger zou zijn om systeemherstel weer ergens via een achterdeurtje in te schakelen, maar dit is toch een wat gemenere soort van virus of wat dan ook.
MBam en SAS kan zelfs niks vinden!

Kun je aangeven aan welk soort freewareprogramma's we moeten denken?

Ik had verschillende programma's voor zip password cracker gedownload, maar dat was allemaal troep die niet funktioneerde.

Je weet wss dat cracks downloaden een erg groot risico inhoudt voor je pc. Buiten de mogelijke oplossingen die ik eerder heb aangedragen kan ik niets anders meer bedenken. Maar ik blijf erbij dat je toch, ondanks dat er schijnbaar niets gevonden wordt, toch in die richting moet zoeken (virus o.i.d.).

Je hebt gelijk.
Maar ik heb nog een systeem kopie van 1 maand terug op een externe hardisk geparkeerd. Nu wilde ik deze terugzetten met de systeemherstelschijf van windows.
Maar hij kan het systeemimage ook niet meer vinden. Wat doe ik verkeerd?

Mss heb ik nog een mogelijkheid gevonden maar die is gerelateerd aan Mcafee, dus ik denk niet dat dat op jou van toepassing is omdat dit om een verkeerde update van McAfee ging.
Je kunt wel eens controleren of de Service "RemoteProcedureCall (RPC)" op automatisch staat.

Ik heb maar uit pure wanhoop windows 7 nieuw geinstalleerd.
Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen; Je kunt er zo uitgeknikkerd worden met de verkeerde software vandaag te dag (trots antivirusprog.), en zo niet meer gebruik kunnen maken van alle mogelijkheden die windows biedt.:confused:

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Na deze oplossing gaat het topic op slot aangezien het niet de bedoeling is topics ouder dan 3 maanden te bumpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan