systeemherstel verdwenen uit menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

george k

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2008
ik ben plots na het verwijderen van een programma met UninstallPro , veel toepasingen gewoon kwijt : veel programma's zijn er gewoon niet meer , maar vooral Systeemherstel is er gewoon niet meer in Start> Alle Programma's>Bureau-accessoires>systeembeheer.Als ik naar Eigenschappen van Deze Computer kijk , zie ik wel nog een tabblad met systeemherstel (NIET uitgeschakeld via vinkje)
Hoe kan systeemherstel nu terugplaatsen of gewoon gebruiken?

big mistake : systeemherstel is terug , maar alle herstelpunten zijn weg...

Heeft u het systeemherstel een tijdje uitgeschakeld gehad? Wanneer systeemherstel uitgeschakeld wordt, worden alle herstelpunten ook verwijderd. Herstelpunten kunnen ook verwijderd worden wanneer uw computer geinfecteerd is met Malware. In dat geval wil ik u aanraden om uw systeem te scannen met een geupdate antivirus scanner. U kunt eventueel uw systeem scannen met de Microsoft Safety Scanner.

http://www.microsoft.com/security/scanner/nl-nl/default.aspx

het moet malware zijn want verschillende iconen in het startmenu zijn onherkenbaar en ook het uitzicht van windows is anders.Als ik in het startmenu op een icoon click staat er :probleem met snelkoppeling ,kan het bestand of de map ..lnk niet vinden.Ik heb Microsoft Security Essentials altijd draaien , deze is nu een volledige scan aan het uitvoeren

eerst malwarebytes en daarna Security Scanner van Microsoft : 1 worm gevonden en verwijderd

En als ik op de IE-icoon dubbelclick , gaat ie niet open maar staat er plots een shortcut op het bureaublad...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan