Systeemherstel Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Heeft iemand enig idee waarom systeemherstel bij mij niet werkt in Vista.Welk punt ik ook kies,van mezelf of een gekozen punt van het systeem,hij zegt steeds dat de herstelbewerking mislukt is.Ik weet trouwens niet hoe de ervaringen zijn,maar ik had twijfels bij XP en dat bleek na W98 een verademing wat betreft stabiliteit.Nu heb ik Vista en heb er al hellemaal mijn buik vol van.Of ik nou in de PC blader of surf op het internet;ik heb in 1 maand tijd met Vista al meer vastlopers van internetexplorer en explorer gahad dan in een jaar of 6 XP.Bah!!!!!

Hij heeft allemaal herstelpunten aangemaakt,maar ik weet niet hoe ik kan zien of het in of uitgeschakeld staat.Bij XP weet ik wel waar dat stond,maar bij Vista zie ik dat niet

Probeer Systeemherstel eens in Veilige modus? Dus na het BIOS scherm herhaaldelijk F8 drukken totdat het Vista opstart-keuzemenu verschijnt.

Daar dan kiezen voor Veilige modus. Zodra in Veilige modus weer systeemherstel starten:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> rstrui.exe

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
In veilige modus zal ik later proberen,want ik ga nu slapen :-).Na wat herstelpunten nogmaals geprobeerd te hebben is het laatst geïnstalleerde programma weg;dus hij heeft wel wat gedaan,toch kwam hij met een foutmelding(Zie bijlage)

Bijlagen

• Systeemherstel.jpg
    Systeemherstel.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 94
Bij de laatste keer(Zoals hiervoor beschreven)dat ik het systeem toch teruggezet kreeg was er veel gewijzigd in mijn systeem;ondanks de foutmelding dat het niet gelukt was.Er zijn ook dingen terug gezet die ver voor dat herstelpunt gewijzigd waren;Puinhoop dus.
Alles lijkt wel goed te werken,dus ik laat het voor nu maar even zo.Ik zal het de volgende keer maar in veilige modus proberen.
Groetjes, Kanjer

Ok, zet even de vraag als opgelost.

Dat doe je door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan