Systeemherstel voor windows 2k

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racingboy

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Beste mensen,

Weet er soms iemand of je op het internet een programma kan vinden die je systeem kan herstellen?
Ik heb vroeger windows XP gehad en daar ging dit, nu ik windows 2k heb vind ik dit nietmeer.
Vind het vrij vervellend om telkens te moeten formateren omdat er het een of het ander niet meer lukt.
Hopelijk kan er me iemand helpen. :)

je kan ook ghost gebruiken
je neemt dan een bacup van je systeem in de vorm van een image ,die je heel rap kunt weerzetten
voor handleiding en download hier

Ghost is een onderdeel van Norton en is niet gratis. Er zal best een trial zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat die ook alles doet als in een betaalde versie. Dus ik weet niet of je ook een image kunt maken en terugzetten.

Maar het is wel een superprogramma:thumb: als je van experimenteren houdt.

[edit]de download bij go to wintips doet het daarom ook niet[/edit]

Laatst bewerkt:
Ik heb Norton Ghost deïnstaleert en ik krijg telekens een foutmelding. De foutmelding is "you cannot save the image file to the hard disk or partition that is being backed up"
Wat kan ik hier aan doen?

Geplaatst door Racingboy
Ik heb Norton Ghost deïnstaleert en ik krijg telekens een foutmelding. De foutmelding is "you cannot save the image file to the hard disk or partition that is being backed up"
Wat kan ik hier aan doen?

De foutmelding geeft zelf aan wat je daaraan moet doen: je moet de image plaatsen op een andere schijf of andere partitie dan de schijf of partitie waar je die image van hebt gemaakt. (Anders heeft het maken van een image ook weinig zin.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan