Systeemherstel werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarfinger

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
81
Ik heb vandaag mijn computer geprobeerd te herstellen naar de status van een aantal dagen geleden.

Normaal gesproken krijg je na afloop een mededeling: 'Uw systeem is hersteld naar 25-09-2005', of 'Uw systeem kon niet worden hersteld, omdat er geen veranderingen hebben plaatsgevonden' (of iets dergelijks).

Nu, na de reboot, die systeemherstel aan het einde maakt, kreeg ik geen van beide schermen, maar juist weer het beginscherm van systeemherstel met drie opties:

1) herstellen,
2) herstelpunt maken en
3) laatste herstel ongedaan maken.

Ik heb geloof ik in eerste instantie meteen maar gekozen voor optie 1 (herstellen naar eerdere staat). Daarna, na afloop (reboot) kreeg ik weer datzelfde startscherm.
Toen ik op mijn bureaublad ging kijken, zag ik wel dat er inderdaad veranderingen waren en er dus wel (iets) hersteld moet zijn geweest.

Dit klopt toch niet?

Ik heb wat rondgesnuffeld op internet en ook op dit forum, maar kan geen antwoord vinden.

Wie kan me hiermee helpen?

Groetjes

:)
 
Een herstelpunt maakt alleen een zogenoemde back-up van je instellingen e.d.
Niet van je bestanden.

Wat voor veranderingen heb je gezien na het herstellen?
 
Een gedeïnstalleerd spel stond er weer op. En wat tijdelijke mappen geloof ik ook.

Maar ik begrijp niet waar dat scherm naartoe is met de mededeling dat systeemherstel al dan niet gelukt is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan