systeemherstel werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marianne45

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Hallo allemaal,

Sinds een aantal weken maakt mijn systeemherstel maar heel af en toe een herstelpunt hier ben ik niet zo blij mee eerder deed deze dat keurig elke dag een controleherstelpunt.

Nu alleen als ik bijv. software installeer of updates maakt die een herstelpunt.

Ik heb geen idee waar dit aan ligt en weet al helemaal niet waarom dit zo ineens gekomen is.

Heeft iemand een idee?

Groetjes Marianne

Heb je al gecontroleerd hoeveel vrije ruimte er is voor herstelpunten op te slaan? Zou het kunnen dat de vrije ruimte gewoon op is? Verwijder eens de herstelpunten m.u.v de laatste en kijk eens of ie het dan weer normaal doet.

Ga naar Start en typ taakplanner + <Enter>
Pulldown Bibliotheek > Microsoft > Windows
Open SystemRestore en kijk of de taak nog ingeschakeld staat en naar eventuele fouten bij laatste keer uitgevoerd.
Heb je andere taken in de taakplanner staan die wel uitgevoerd worden?
Als je Taakplanner (lokaal) selecteert dan kun je in Taakstatus zien of er nog taken uitgevoerd worden.

Bedankt het lijkt inderdaad een ruimte probleem heb iets opgeruimd al maar ik kijk dat andere ook nog even na of het nog goed staat ingestelld. Thanks

Nog niet opgelost :( ik zie bij taakplanner nergens windows zie wel dat er 21 taken zijn uitgeschakeld gister powerpointviewer gedownload en alleen daar heb ik nu een herstelpunt van:confused:

Kijk of er nog taken uitgevoerd worden. Zo ja controleer dan of de taak Restore nog aktief is.

2009-09-27_1840.png

Bijlagen

• 2009-09-27_1838.png
    2009-09-27_1838.png
    50,2 KB · Weergaven: 44
Hartelijk dank voor de hulp weer er worden nog wel taken uitgevoerd maar ik ga wel even kijken of restore het doet het is wel lastig zo weinig herstelpunten te hebben.

Wordt vervolgt,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan