Systeemherstel werkt niet kan iemand helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chanine

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2008
Berichten
1
hallo allemaal,

misschien dat iemand hier mij kan helpen.
t zit namelijk zo...

ik heb op mijn pc laatst ccleaner uitgevoer,op een gegeven moment vroeg hij mij dubbele bestanden tewissen ik dacht ja waarom niet:rolleyes:

na dit gedaan te hebben kreeg ik tezien/telezen dat er bestanden van windows omgeruild waren voor niet erkende versies zoiets stond er.
ik kon niet meer kiezen of ik dit wel of niet wilde het leed was al geschied,


ik heb toen systeem herstel geprobeerd ,maar ook dit mocht niet baten want toen ik mijn pc op nieuw opstarte kreeg ik tezien aller eerst dit:


windows kan niet worden gestart volgende bestand is beschadigd of kan niet worden gevonden:

<windows-hoofdmap>system32.\hal.dll


ik heb toen in de bios gezorgd(ja sorry ben niet zo handig er mee)maar ik heb het dus zo ingesteld dat hij van de cd-rom op zou starte daar heb ik mijn legale windows xp cd ingedaan

hij vraagt mij dan of ik vanaf dus cdrom wil opstarte zoja toets op een toets.
nou dat doe ik dus

dan zie ik dat hij de cd leest maar dan verschijnt er het volgende:


inf-bestand txtsetup.sif is beschadigd status 32768 setup kan niet door gaan druk op een toets om te stoppen.
nou en dan druk ik op bijv enter en dan start tie weer opnieuw op

ik kom dus helemaal niet in een venster van xp installeren of een setup of iets dergelijks:(

nu is het zo dat ik binnenkort de pc mee wil nemen naar mijn vriend ze huis waarmee ik ga samen wonen en wil m graag maken cq opnieuw installeren

dus mijn vraag begrijpt iemand hier iets van en kan iemand mij misschien helpen.

ik zeg wel heb niet heeeeeeeeel veel verstand ervan maar misschien als iemand het goed en makkelijk uitlegd ik er wel uit kom?:eek:

ik hoop op een reactie?!


vriendelijke groet,


Chanine
 
Het kan toevallig zo wezen dat je cdrom beschadigd is, heb het zelf ook weleens gehad.
Ik zou eerst een andere xp cdrom proberen...

Mvg,
TC-multimedia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan