Systeemherstel werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Mijn systeemherstel werkt niet meer.. wat ik ook doe, naar welke datum ik ook terug ga.. ik krijg steeds de melding dat systeemherstel niet is voltooid... iemand enig idee hoe dat kan en wat ik er aan kan doen om het weer goed te krijgen??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

heb je er iets in veranderd dan,in je vorige topic deed ie het nog.
staat er GEEN vinkje bij systeemherstel uitschakelen?
maikel

Nee niks veranderd.. vanmorgen is een systeemherstel wel gelukt.. maar die wilde ik terugzetten en vervolgens deed hij dat niet meer.. heb daarna nog een ander herstelpunt laten uitvoeren maar ook die werkte niet meer.

Nee dat ook niet.. de laatste was gisterochtend 12 mei rond 06.00 uur..... daarna is er geen herstelpunt meer gemaakt.

kijk eens in r muisknop op deze computer>eigenschappen>systeemherstel of er een vinkje staat bij systeemherstel uitschakelen?

dat staat dan goed staat die schuif die in dit scherm van systeemherstel zit op maximaal?heb je nog veel ruimte over op je hdd?
maikel

Ik kan nu wel van alles gaan doen.. maar ik heb er niks aan veranderd, dus hoe kan het nou anders zijn dan dat het was???
Gaat Windows dan gewoon af en toe zijn eigen weg??
Ik snap er echt niks van....
Ik had hiervoor een probleem met Outlook daar kreeg ik steeds foutmeldingen in.. en toen wilde ik een systeemherstel uitvoeren wat 1 keer lukt vanmorgen... maar dat loste het probleem niet op.. toen wilde ik het systeemherstel ongedaan maken en toen kon dat niet meer. En daarna kon ik ook geen ander systeempunt herstellen.
Nu is het probleem in Outlook opgelost, en misschien dan ook wel het probleem met het systeemherstel, wil het nu niet uit gaan proberen want het systeem draait nu weer goed.
Ik wacht het allemaal wel af, bedankt voor de reacties!:thumb:

Geplaatst door maikel9
dat staat dan goed staat die schuif die in dit scherm van systeemherstel zit op maximaal?heb je nog veel ruimte over op je hdd?
maikel

Hoi Lerosa,

Wat Maikel zegt klinkt niet zo vreemd.
Is het maximum van je harde schijf niet bereikt? Daar hoef jij niks aan te veranderen, dat gaat helaas vanzelf.

Succes!

Geplaatst door maikel9
maikel

Staat inderdaad op maximaal.

Dat moet genoeg zijn.
Helaas moet ik dan afhaken, want ik kan je niet verder helpen.

Veel succes verder.

Groeten Daan

Inderdaad, maar je hebt kans dat alles nu weer normaal werkt hoor, omdat het andere probleem verholpen is.
In ieder geval bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan