systeemherstel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
412
:confused: Beste kenners,

Ik heb het zo bond gemaakt dat mijn herstelsysteem niet meer werkt,ik heb een nieuwe laptop waar geen ene cd meer bij zit alles staat op de laptop zelf voor de goede orde het is een sony vio maar dat maakt voor de rest niets uit ik had direct na de koop een herstel punt aan moeten maken.
Wie kan mij vertellen hoe nu te handelen ik vindt het heel erg belangrijk dat je hier nu juist op terug kan vallen nu blijkt het dus zo te zijn dat systeemherstel door een paar fouten niet meer werkt wat mij onbekend was wie weet de oplossing
bvb veel dank Jos
 
Waarom wil je een systeemherstel doen?
 
Ik heb ergens gelezen, ik weet niet of het kan: maar eerst de optie systeemherstel uitschakelen en dan de laptop opnieuw opstarten en de optie terug inschakelen
 
systeemherstel

jean42 zei:
Waarom wil je een systeemherstel doen?
Allereerst bedankt voor de reactie.
De reden is dat voor ik alle pro`s door had die op de laptop staan al een fout heb gemaak kennelijk wanneer ik bv media player op mijn balk zet hij de muziek happerend afspeelt,bij volledig scherm doet hij het wel goed.
bij aanmelden loopt de blauwe streep niet netjes vloeiend in 1x door maar schokt,dit is waarom ik terug wil naar de datum dat hij wel goed werkte.
Het is mijn eigen fout ik had als eerst direct een herstel punt moeten maken maar goed dat is nu te laat.

Het vreemde is ok nog eens dat er geen windows cd bij zit alle software staat al op de laptop,er is zelfs geen cd waar de drivers op staan is dit normaal tegenwoordig????
alles wat erop staat is van sony vio ipv nero staat er een pro op van sony om te branden.
Het bericht hieronder durf ik niet goed aan weet iemand of dit idd echt werkt?????

Voor alle duidelijkheid deze laptop was een show model de naam van degenen die alles erop heeft gezet stond er nog gewoon op,na scannen met systeemworks bleken er 101 fouten te staan in het register mijn fout is geweest dit eerst allemaal eerst te repareren ipv
direct een backup te branden,al is het een schow model ik ben van mening dat ze tekort zijn geschoten om voor 100euro aftrek zo`n dure laptop te verkopen.

Bvb veel dank dit is voor mij een top site
 
systeemherstel

Saphira zei:
Ik heb ergens gelezen, ik weet niet of het kan: maar eerst de optie systeemherstel uitschakelen en dan de laptop opnieuw opstarten en de optie terug inschakelen
Bedankd voor je reactie ik durf het niet goed aan daar je noet voor de 100% zeker weet of het wel kan toch bedankd ik zal zelf verder zoeken wat ik op het web kan vinden erover.
wanneer het idd lukt laat ik je dit nog weten,tot dan is iedere oplossing welkom
mvgr Jos
 
Dacht eerst in je vraag te lezen , dat je probeerde systeem herstel weer te laten werken .
Als je systeem herstel niet werkte , had je zo wie zo geen herstelpunt toch .....
Systeem herstel kan je altijd aan en uitschakelen , maar je eventuelen herstelpunten ben je kwijt .
 
Laatst bewerkt:
Hoe oud is die pc?
Heb je nog garantie?
Laat anders door een kennis die iets weet van installaties je pc eens goed inorde brengen.
Zonder een cdrom met winxp wordt voor u alles moeilijk om te repareren.
 
systeemherstel

Beste Jean

De pc is een laptop van 1 week oud,het is een showmodel geweest het schijnt dat alles erop staat dus ik heb xp wel maar die staat op een patitie om dvd`s te sparen moet jezelf er alles afhalen en branden wat voor de rest geen probleem moet zijn.
Ik heb idd een jaar garantie en zal daar ook zeker gebruik van maken degene die het geinstalleerd heeft staat ook overal vermeld er is zelfs een map met de naam Ties.
Zelf vindt ik dit een zeer slechte zaak er is wel iets van de prijs afgegaan maar dit weegt niet op tegen alles wat niet klopt de programma`s die erop stonden zoals norton ghost was bij aankoop al verlopen dit was bij meerdere programma`s.
Systeemherstel werkte de eerste drie dagen wel degelijk,toen ik het wel heel erg snel vondt heb ik norton systeemworks gedraaid die gaf een hele lijst van fouten aan vooral in het register toen was er alleen maar gesurfd dus het zat er al op ook zat er spyware op.
Door zelf te zoeken lijkt het mij dat herstel niet meer werkt door de vele fouten die er op de pc zitten ik denk er heel hard over na om sony op de hoogte te stellen van de wanorde alles staat ook op C terwijl ik dl pro`s op een D partitie zet en windows op C er zit ook wel een patitie op F dit is een herstel partitie mijn moeder heeft de laptop tydens mijn afwezigheid gekocht ik had hem nooit gekocht in deze staat hoe hoog acht u de kans dat sony IT`S op hun vingers tikt dat dit niet kan???er is 50euro afgegaan dit is niet in verhouding met alles wat niet klopt.
Bedankt voor je reactie hiermee zijn alle vragen beandwoord Jos
 
Heb je aleens geprobeerd systeemherstel uittevoeren in de veilige modus?
Als dit niet gaat dan adviseer ik je toch om naar de winkel te gaan en je pc opnieuw te laten installeren.
Je kan ook nog eens kijken of er soms een partitie is waarop de volledige win installatie staat, dwz een kopie van je winxp cd.
Als dit zo is dan kan je vandaar uit je windows opnieuw kopiëren.
 
systeemherstel Jean42

jean42 zei:
Heb je aleens geprobeerd systeemherstel uittevoeren in de veilige modus?
Als dit niet gaat dan adviseer ik je toch om naar de winkel te gaan en je pc opnieuw te laten installeren.
Je kan ook nog eens kijken of er soms een partitie is waarop de volledige win installatie staat, dwz een kopie van je winxp cd.
Als dit zo is dan kan je vandaar uit je windows opnieuw kopiëren.

Ja dat heb ik gisteren gedaan Jean ik doe er ook niets meer aan ik weet ook dat je bv systeemherstel uit kan zetten en opboot en weer aan zetten dan hoort hij het ook weer te doen,al ben je dan wel al je oude herstel punten kwijt bent ook dat werkt niet.
Op F staat een recovery partitie met windows maar het gaat mij er ook om dat ze een laptop zo nooit mogen verkopen ik deel je mening en ga morgen terug naar de winkel de oplossing die zij kiezen laat ik je nog weten veel dank voor je tyd en reacties Jos
 
systeemherstel

:D Ik heb het systeem laten terug zetten in de winkel ik ben prima geholpen ze hebben er een uur over gedaan.
Ik heb nu zelf 2dvd`s gemaakt die mijn systeem herstellen en een image met norton ghost
Verder is het zo dat waar ik ben geweest dat daar ook bij gewone pc`s alle softeware erop staat volgens de verkoper kan je xp er niet afhalen los maar alleen het hele sys ik zal mij dan ook wenden tot microsoft om aan de cd te komen een goede tip het is wel makkelijk als je een netwerk aan wil leggen dat je een boot cd hebt.
:thumb: ik ben overal van op de hoogte en zelf hoef ik niets meer te weten ik dank iedereen voor zijn reacties Jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan