systeemherstel
jean42 zei:
Waarom wil je een systeemherstel doen?
Allereerst bedankt voor de reactie.
De reden is dat voor ik alle pro`s door had die op de laptop staan al een fout heb gemaak kennelijk wanneer ik bv media player op mijn balk zet hij de muziek happerend afspeelt,bij volledig scherm doet hij het wel goed.
bij aanmelden loopt de blauwe streep niet netjes vloeiend in 1x door maar schokt,dit is waarom ik terug wil naar de datum dat hij wel goed werkte.
Het is mijn eigen fout ik had als eerst direct een herstel punt moeten maken maar goed dat is nu te laat.
Het vreemde is ok nog eens dat er geen windows cd bij zit alle software staat al op de laptop,er is zelfs geen cd waar de drivers op staan is dit normaal tegenwoordig????
alles wat erop staat is van sony vio ipv nero staat er een pro op van sony om te branden.
Het bericht hieronder durf ik niet goed aan weet iemand of dit idd echt werkt?????
Voor alle duidelijkheid deze laptop was een show model de naam van degenen die alles erop heeft gezet stond er nog gewoon op,na scannen met systeemworks bleken er 101 fouten te staan in het register mijn fout is geweest dit eerst allemaal eerst te repareren ipv
direct een backup te branden,al is het een schow model ik ben van mening dat ze tekort zijn geschoten om voor 100euro aftrek zo`n dure laptop te verkopen.
Bvb veel dank dit is voor mij een top site