systeemherstel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokker

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
bij het herstellen naar een vorig herstelpunt, werkt alles, alleen geeft hij op het laatst een fout, systeemherstel ontbreekt of verwijderd, niets gewijzigd.
systeemherstel is nogthans ingeschakeld, maar misschien mankeerd er ergens een driver of zo????
:confused:

systeemherstel heeft bij mij NOOIT gewerkt, en is wat miij betreft het meest overrated backup programma ooit... op een gegeven moment was ik het vergeten uit te schakelen, en een tijdje later bleek er 30gb van me harde schijf hierdoor te zijn ingenomen... en toen had ik het nodig, deed ie het niet... (en dat is meerdere malen gebeurt...)

ik ben bang dat je dat niet kan repareren, misschien zou je een ander herstelpunt kunnen proberen...

mijn tip is sowieso: neem volgende keer andere backup software, of gebruik partities.

Systeemherstel heeft bij mij altijd perfect gewerkt, dit is de eerste keer dat ik er problemen mee heb, en dit na een nieuwe installatie.
je kan bij systeemherstel onnodige herstelpunten verwijderen, dus dat is geen probleem, en dan valt de ruimte die ze inneemt best mee.
alleen weet ik nu niet hoe ik dit moet herstellen, als ik het niet kan vinden moet ik alles opnieuw installeren, maar daar zie ik tegenop, vooral door het daarna installeren van drivers en software.
ik werk ook meest met linux ubuntu, als je die installeert staat het meeste er ineens op, alleen zijn er bepaalde programma's die niet bestaan in linux.
Dus terug naar de originele vraag, hoe kan ik systeemhertel herstellen?

ik kan je niet verder helpen met systeemherstel, als ik misschien nog een kleine tip mag geven: probeer eens met een linux live cd erop te komen, zodat je (mocht het niet lukken) nog wat bestanden kan redden... ;) succes

Bedankt, maar de bestanden kan ik zo aan met mijn geinstalleerde linuxversie, maar xp terug installeren is zo'n gedoe, zie ik wat tegenop, tenslotte is het enkel systeemherstel dat niet werkt, dat zou toch te herstellen moeten zijn hé?:shocked:

tsja misschien wel, ik heb enkel slechte ervaring met systeemherstel, maar misschien weet iemand anders het... ik zou zeggen laat het topic nog even open staan, en wie weet :/

Alles terug oké, gevonden op een engelse site en gedaan.
Wat kan het leven simpel zijn. (als je maar weet hoe:p)

Systeemherstel herinstalleren:
Start->Uitvoeren->type hier c:\windows\inf en Enter.
Zoek het bestand sr.inf en klik met rechtermuisknop.
Klik met linkermuisknop op installeren.
steek uw XP cdrom in de CDRomspeler, blader naar de i386 map,klik op Openen en dan op enter.

OPGELET.
Voor je hier aan begint, ga je eerst naar Configuratiescherm > Mapopties > Weergave en klik daar "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.
Ook nog in Configuratiescherm > Mapopties > Weergave > "Extenties voor bekende bestandstypen verbergen" uitvinken.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan