Systeemherstel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

windowsaqw

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2012
Berichten
67
Ik weet niet of deze vraag bij deze sectie hoort maar ik geef het een kans

Al een tijdje geleden wou ik een systeemherstel uitvoeren maar dat lukte opeens niet terwijl het eerder wel kon.
Elke keer als ik het probeer krijg ik een fout:

Knipsel.JPG
 
Over welke windows versie heb je het?
 
Hallo. Je bent al redelijk op weg, deze fout heeft kennelijk te maken met het niet krijgen vantoegang tot bepaalde systeem bestanden. Dit specifieke probleem wordt in deregel veroorzaakt door security software van derden, dus het uitschakelen vandat antivirus - programma is dan nodig. Kennelijk draait er nog meer mee en danmoet je ook denken aan je firewall en/of aan anti malware, anti spamware enanti spyware. Wat gebeurt er als je inde Veilige Modus aan het werk gaat? Ga dat eens doen.
 
Ik gebruik Windows 7 64 bit, Ik heb al veilige modus gedaan en geen verschil en ik heb zoveel mogelijk van die programma´s uitgezet maar geen verschil :(
 
Ik verplaats de vraag naar Windows 7 :)
 
Kun je het vakje aanvinken en terug gaan naar meer herstelpunten.
type systeemherstel (Geef geen enter) in je startbalkje onderin links en ga daar eens mee aan de slag.
 
Sacan eens op malware ( mbam bijv. ) en virus.
 
Deze fout kan ook te maken hebben met niet krijgen van toegang tot bepaalde (systeem)bestanden. Dat wordt in de regel veroorzaakt door 'security software' van derden, dus het uitschakelen van dat antivirus-programma is aan te raden. als er nog meer draait, dan moet je ook denken aan de firewall of aan anti-malware, anti-spamware & anti-spyware.
Wat gebeurt er als je in de 'Veilige Modus' aan het werk gaat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan