systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

cathar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Berichten
2
:eek: hallo ik heb er nu wel `n potje van gemaakt denk ik,mijn ie valt regelmatig weg,en mijn systeemherstel doet het helemaal niet terwijl hij niet uitgezet was,en soms loopt mijn pc vast,de laatste keer heb ik hem op gang gekregen met de bootvis tool,de problemen zijn eigenlijk begonnen met het installeren van het spel colonisten van catan,ik scan elke week met norton professional en ik heb ook al geprobeert de fout te zoeken met norton utilities,ad-aware heb ik ook al laten scannen,ik heb ook `n werkbalk bij mijn explorer die ik er niet opgezet heb,hij noemt zich ;binthirdsect,ad-aware haalt hem er niet af, kan iemand mij aub helpen,ik kom d`r niet meer uit:( als je wat weet is dat heel fijn:thumb: groetjes cathar
 
Tijd voor Hijack This: lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
 
Je zou de software Hive in de recoveryconsole kunnen vervangen.
Hoe:
Boot van CD en kies R voor Repair.
Meld je aan bij de windows normaliter een 1
je hebt dan c:\windows>
Type hierachter cd system32\config
je hebt dan c:\windows\system32\config>
Type hierachter: ren software software.old
druk dan op Enter
vervolgens type je CD .. en dan op Enter
dit doe je nog een keer en dan heb je weer:
c:\windows>
Type hierachter cd repair
Je hebt dan c:\windows\repair>
type nu het volgende:
copy software c:\windows\system32\config
druk dan op enter en type exit.

Deze methode gebruik ik meestal Om geinstaleerde software uit her register te krijgen.
Ik weet het is grof maar ja je moet toch iets.
Je moet hierna wel sommige software opnieuw instaleren en SP1 inclusief Updates

Groetjes:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan