Systeemherstel

• Onderwerp starter Onderwerp starter yves
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yves

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2001
Als ik een systeemherstel doe naar een situatie 3 maanden terug , begrijp ik dat alle programma's die in die tijd geinstalleerd waren weg zijn.
Is dit ook zo voor excel bestanden die veranderd zijn in deze periode.

En kan ik terug keren naar huidige situatie.Door bv.een herstel te doen naar gisteren?

Ja als je naar 3 maanden terug gaat ben je op dat punt beland op die situatie toen. Wat je vanaf dat moment hierna gedownload hebt ben je dan kwijt. Maar bestanden die aangemaakt zijn ben je niet kwijt. Heb je de mogelijk om naar gister te gaan van systeemherstel dan is dat natuurlijk het beste.

Als ik iets van kazaa gedownload heb ben ik dat dan ook kwijt?

Bestanden die zijn opgeslagen ben je niet kwijt.

Installaties en ook de-installaties worden wel ongedaan gemaakt.

Vaak zijn die niet meer teverwijderen. Ik weet niet zeker of die zullen worden verwijderd. Als je Windows updates ongedaan wilt maken kan je het ook via software (configuratiescherm) proberen.

Uit de help

De laatste herstelbewerking ongedaan maken
Open Systeemherstel via Help en ondersteuning.
Klik op De laatste herstelbewerking ongedaan maken. Sla alle bestanden op, sluit alle programma's af en klik op Volgende.
Opmerkingen

U opent de wizard Systeemherstel als volgt: klik op Start en vervolgens op Help en ondersteuning. Klik achtereenvolgens op Prestaties en onderhoud, Wijzigingen ongedaan maken met Systeemherstel en De wizard Systeemherstel uitvoeren.
Als u een eerdere herstelbewerking ongedaan wilt maken, klikt u op Een eerdere status van deze computer herstellen in het venster Systeemherstel. Selecteer vervolgens het gewenste herstelpunt voor de herstelbewerking in de wizard Systeemherstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan