systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

hyundai1

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
als ik een systeemherstel wil doen en erop klik dan valt pc uit ,dus kan ik geen herstel doen,en krijg telkens als ik pc opstart de melding:systeem is hersteld van ernstige fout telkens weer;ik heb maar een schijf waar alles opstaat

Laatst bewerkt:
Geen meldingen in je logboeken?
Heb je al een backup van je belangrijke bestanden, lijkt me namelijk wel heel verstandig. Want dit kan natuurlijk fout aflopen ... helaas.

Ik heb hier zelf geen XP, maar er zit in Xp een optie, ik dacht bij systeem, om te voorkomen dat ie gaat rebooten bij ernstige systeemfouten. Dit kan misschien in dit geval wel helpen. Dan kan je misschien een foutmelding ofzo zien.

Maar waarom wil je een systeemherstel doen? Meerdere problemen?

Succes, en met wat meer informatie en de dingen hierboven komen we er met z'n allen wel uit :)

Geplaatst door pmeijne
Ik heb hier zelf geen XP, maar er zit in Xp een optie, ik dacht bij systeem, om te voorkomen dat ie gaat rebooten bij ernstige systeemfouten. Dit kan misschien in dit geval wel helpen. Dan kan je misschien een foutmelding ofzo zien.
Deze optie is te vinden via: start->configuratiescherm->prestaties en onderhoud->systeem->geavanceerd->instellingen (die van opstart en herstelinstellingen). Dan even het vinkje weghalen bij ''de computer automatisch opnieuw opstarten''.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan