Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik weet niet beter of systeem herstel heeft het bij mij sinds ME nog nooit gedaan. Zet hem toch maar aan, want je weet maar nooit. Nu heb ik hem hard nodig. Heeft zelf maar liefst 8 herstelpunten aangemaakt. 1 per dag. Alle 8, ja je leest het goed, alle 8 doen het NIET. Is er niet ergens literatuur over dit fenomeen? Nooit een klacht ingediend in de US wegens pseudoveiligheid met grote brokken tot gevolg? Wat kan ik nou doen om toch een beetje vertrouwen te krijgen in SH. Doe ik iets verkeerd?? Zet alle progs uit. Heb XP pro sp2.... hoe en wat??????? omg me feels bad...

Ach Egkokkie toch!
Zit er soms een update bij van Windows?
Dan kan dat gebeuren.
Ga eens iets verder terug.

PS ik heb visite dus ik hoop dat iemand anders je verder steunt ;)

Wat wel eens helpt, zet systeemherstel uit, start de pc opnieuw en zet systeemherstel weer aan.

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
Wat wel eens helpt, zet systeemherstel uit, start de pc opnieuw en zet systeemherstel weer aan.

groetjes speedtouch

Maar dan ben ik toch alles kwijt??

Geplaatst door Elisa
Ach Egkokkie toch!
Zit er soms een update bij van Windows?
Dan kan dat gebeuren.
Ga eens iets verder terug.

PS ik heb visite dus ik hoop dat iemand anders je verder steunt ;)

Visite???? shhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... ik kan niet verder terug dan een dag of 8 er zitten meestal wel updates tussen toch??? wil dat zeggen dat systeem herstel dan niks herstelt??? Leuk onder werp voor je visite.... SYSTEEMHERSTEL IS GEWOON ZWAAR *****

Dat kun je toch zien?
Niet alle updates doet Windows moeilijk over.
Je kunt op een pijltje klikken en dan zie je zelfs op 1 dag soms verschillende tijden staan.
Probeer ze uit. Is wel een klusje maar ja...

Je kunt ook de oudste nemen en als het lukt een dag nieuwer enz. enz. Zo heb je het minste verlies.
Maar als Microsoft zijn update heel errrug belangrijk vond dan kun je er mooi naar fluiten heb ik gemerkt.
Systeemherstel? Je merkt het wel! :cool:

Laatst bewerkt:
Maar wat me opvalt is dat je er niet of nauwelijks iets over leest. Systeem herstel is nogal niet wat en hoeveel mensen vertrouwen er niet op. Merkwaardig dat er in de US nog geen miljoenenclaims zijn geweest. Ik heb hier thuis goback, ook niet altijd te vertrouwen. Maak dan ook nog een image en van bepaalde files nog automatische backups met quiksync. Maar op de praktijk heb ik natuurlijk ook wel wat savere thingies, maar ik kwam niet meer online met ie terwijl ik wel een verbinding had. Dus toen had ik daar even systeemherstel nodig, en eigenlijk zoals te verwachten deedtiehetnie. Geformateerd dus.

En Elisa was het nog gezellig??? met de visite?

Visite? Oef van 4-6, 7-8 en 9-12.00u
Allemaal onverwacht en geen verjaardag :D

Volgens mij formatteer jij net zo makkelijk als ik.;)

Welterusten Egkok!

Laatst bewerkt:
elisa

Visite? Oef van 4-6, 7-8 en 9-12.00u
Allemaal onverwacht en geen verjaardag

Lijkt wel ziekenhuis.

Wat betreft schone pc op mijn huiscomputer kon ik ook opeens niet meer op internet, terwijl ik wel was aangesloten.
Niet geformateerd, ging vanzelf weer over.

Probeer Systeem herstel eens in de veilige mode. Ik er pas iets over gelezen.Iemand kreeg SH niet terug gezet en heeft het toen in de veilige mode gedaan en dat ging als een speer.

Succes

Erwin

Ik heb al geformateerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan