Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om Systeemherstel uit te schakelen klikt u op Start - Configuratiescherm. Kies vervolgens voor Prestaties en onderhoud en klik op het pictogram Systeem.
Selecteer het tabblad Systeemherstel en activeer het selectievak bij de optie Systeemherstel uitschakelen.
Beschikt de computer over meerdere vaste-schijfstations of partities, dan plaatst u een vinkje bij Systeemherstel op alle stations uitschakelen. Klik op OK om de wijzigingen door te voeren.
Geplaatst door egkok
Je moet systeem herstel nooit gebruiken, want als je nu nieuwe herstelpunten aanmaakt zit je de volgende keer waarschijnlijk weer met hetzelfde probleem. Systeem herstel werkt al vanaf het begin niet of nauwelijks en is volledig onbetrouwbaar en niemand die daar wat aan doet.
Egkok,Geplaatst door egkok
Je moet systeem herstel nooit gebruiken, want als je nu nieuwe herstelpunten aanmaakt zit je de volgende keer waarschijnlijk weer met hetzelfde probleem. Systeem herstel werkt al vanaf het begin niet of nauwelijks en is volledig onbetrouwbaar en niemand die daar wat aan doet.
Geplaatst door Eggermont
Geachte lezers,
Sind vandaag kan ik geen systeemherstel met succes voltooien. Ik werk met xp SP2.
De melding is syteemherstel is niet gelukt probeer ....
Ik heb een aantal herstelpunten genomen helaas.
Wederom veel dank
Groeten
CE![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.