Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eggermont

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2001
Geachte lezers,

Sind vandaag kan ik geen systeemherstel met succes voltooien. Ik werk met xp SP2.
De melding is syteemherstel is niet gelukt probeer ....

Ik heb een aantal herstelpunten genomen helaas.

Wederom veel dank

Groeten

CE:(

Heb je systeenherstel op dit moment nodig of?

Anders zou je al je huidige herstelpunten kunnen verwijderen en ze opnieuw aanmaken.

Om Systeemherstel uit te schakelen klikt u op Start - Configuratiescherm. Kies vervolgens voor Prestaties en onderhoud en klik op het pictogram Systeem.

Selecteer het tabblad Systeemherstel en activeer het selectievak bij de optie Systeemherstel uitschakelen.
Beschikt de computer over meerdere vaste-schijfstations of partities, dan plaatst u een vinkje bij Systeemherstel op alle stations uitschakelen. Klik op OK om de wijzigingen door te voeren.

systeemherstel1.jpg

En dan ?

En vervolgens weer aanzetten neem ik aan.
Overigen veel dank !!:thumb:

Je moet systeem herstel nooit gebruiken, want als je nu nieuwe herstelpunten aanmaakt zit je de volgende keer waarschijnlijk weer met hetzelfde probleem. Systeem herstel werkt al vanaf het begin niet of nauwelijks en is volledig onbetrouwbaar en niemand die daar wat aan doet.

Geplaatst door egkok
Je moet systeem herstel nooit gebruiken, want als je nu nieuwe herstelpunten aanmaakt zit je de volgende keer waarschijnlijk weer met hetzelfde probleem. Systeem herstel werkt al vanaf het begin niet of nauwelijks en is volledig onbetrouwbaar en niemand die daar wat aan doet.

:confused::confused:.

Brooon??

De systeemherstel van ME was inderdaad niet goed en hier was een update voor gekomen maar voor zover ik niet weet voor XP.

Dat er niet hersteld kan worden heb ik ook wel eens gehad maar het is vaak voorgekomen dat het me uit een brandje hielp.

Broooon = bron???

De bron ben ikzelf bij mij heeft systeemherstel het nog nooit gedaan XP pro.

En trouwens op de fora is dit gegeven schering en inslag....

Jij ziet alleen de gevallen dat het niet goed gaat. Wie weet in hoeveel gevallen het gewoon normaal verloopt

Geplaatst door egkok
Egkok,

Hier heb je ook al 'ns aangegeven dat systeemherstel niet goed werkt bij jou. Ik vind het nogal onbehoorlijk dat je nu weer, in plaats van proberen te helpen, midden in andermans topic je frustaties te kennen geeft over iets wat bij jou niet goed werkt. Ik snap best wel dat het vervelend is, maar open anders zelf een topic hierover, in plaats van door andere topics heen te baggeren met het 'advies' om systeemherstel maar niet meer te gebruiken. Vraagsteller is in dit geval gelukkig geholpen, maar jouw opmerkingen hebben voor dit topic in de verste verte geen toegevoegde waarde.

Onbehoorlijk?? Wat is dat nu weer, ik reageer alleen met een waarschuwing dat systeemherstel een onbetrouwbaar programma is en maar al te vaak het laat afweten. Als ik dan weer zie dat er weer problemen zijn is het toch niet meer dan normaal dat je iemand anders voor dit ongemak probeert te waarschuwen? Natuurlijk hebben waarschijnlijk veel mensen wel eens baat gehad bij een werkend systeemherstel, maar ik en velen met mij vrijwel nooit of zelden. De topic die jij aanhaalt heeft weliswaar min of meer hetzelfde karakter, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet mag reageren, of mag je hier alleen maar in andermans straatjes lopen?? Als je het onbehoorlijk vindt dat ik iemand anders probeer te waarschuwen voor systeemherstel omdat dat vaak niet naar behoren werkt dan begrijp ik dat niet. Het kan m.i. niet genoeg gezegd worden, ondanks dat er mensen zijn die daar nog nooit last van hebben gehad. Je bent er mooi klaar mee als je denkt goed beschermd te zijn en het werkt niet. Het is niet alleen een persoonlijke ervaring maar vooral gewoon een feit. Dus een belangrijke waarschuwing voor de beginners zalk maar zeggen. En geen onbehoorlijke.

Ik ben trouwens benieuwd of systeemherstel nu wel werkt bij Eggermont??

Trouwens, als je kritiek op programma's heb wordt hier meestal door moderators gereageerd als een bok op de haverkist of zitten ze meestal meteen boven op de kast. En gaan ze zich gedragen als een stelletje moraalridders! Ligt dit in het verlengde van het verbod om over illegale downloads etc te discussieren? Maw zijn we bang voor problemen met de uitgevers, of heb ik dat mis? Draadjes over illegale praktijken zou ik ook niet willen toelaten, maar gewoon kritiek die onderbouwd is daar is dit forum nou onder andere juist voor.

Mario

Dan moet je wel een erg groot probleem hebben, ik denk eerder dat men problemen met mij heeft. Dus Mario maak je niet druk. Alles ok hier.

IKSELF

Geplaatst door Eggermont
Geachte lezers,

Sind vandaag kan ik geen systeemherstel met succes voltooien. Ik werk met xp SP2.
De melding is syteemherstel is niet gelukt probeer ....

Ik heb een aantal herstelpunten genomen helaas.

Wederom veel dank

Groeten

CE:(

Ik zag dus dat eggermont exact hetzelfde probleem had waar ik op dat moment ook meezat. Veel herstelpunten een geeneen werkt. Vandaar dat ik ook weer even insprong want een echte oplossing voor een slechtwerkend systeemherstel op het moment dat je het nodig hebt kom ik steeds maar niet tegen, ook niet met googlen. Als je uitschakelt en weer inschakelt zal ie het misschien weer doen??? Maar dan heb je dus geen systeemhertel gecreëerd en de volgende keer moet je maar weer afvragen of het wel lukt. Dus de vraag is eigenlijk wat is er fout aan systeemherstel en wat kan er aan gedaan worden om het tot een betrouwbaar programma te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan