systeemherstel

• Onderwerp starter Onderwerp starter WinME
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Beste mensen,

Een vriend van me heeft een probleem, hij wil namelijk in systeemherstel komen om zijn systeem te herstellen. Maar hij kan niet meer in Windows zelf of Veilige Modus komen en een Windows XP cdrom heeft hij ook niet.

Is er hier iemand met een gouden tip om deze jongen uit zijn lijden doen verhelpen? Het enige wat wij zoeken is een methode om in systeemherstel te komen op een andere manier indien dat mogelijk is.

gr WinME

tijdens opstarten op F8 drukken en dan veilige modus kiezen
wil dat wel

als je er dan helemaal niet meer bijkunt dan is het opnieuw installeren

Geef eens wat meer gegevens,is dit een merk PC?

En wat zie je als je opstart?laad het eerste gedeelte wel??

Krijg je foutmeldingen?

Het is een Medion Pc (van de Aldi) en me Windows blijft altijd hangen bij het inlogscherm waar ik normaal gesproken me account moet aanklikken. Allesd ervoor verloopt nog soepel.

okee,
probeer es f5 regelmatig indrukken met opstarten. Lukt dat kies dan last known configuration of safe mode .

Heb je een draadloos toetsenbord?

okee,
probeer es f5 regelmatig indrukken met opstarten. Lukt dat kies dan last known configuration of safe mode .

Heb je een draadloos toetsenbord?
In me eerste bericht had ik al gezegt dat Veilige mouds niet werkt (het is overgens F8 ipv F5), maar ik zal Last Known Configuration is proberen, jullie horen van me.

In me eerste bericht had ik al gezegt dat Veilige mouds niet werkt (het is overgens F8 ipv F5), maar ik zal Last Known Configuration is proberen, jullie horen van me.

hangt van je MB af of je f8 of f5 werkt
only trying to help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan