systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitohond

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Al een poos werkt bij mij het systeem herstel niet, er zijn genoeg herstel punten en ook is systeem herstel geactiveerd, het is toch lastig als het niet werkt.
Ook werk het niet om bestanden in de wachtrij te zetten voor een cd. station, wie weet raad.
b.v.b. dank van sitohond.

Hoi,

F8 ingedrukt houden tijdens opstart en dan proberen een systeem herstelpunt aan te
spreken.
Anders (F8) "laatst werkende configuratie" proberen.

Grtz.

Ik had het al geprobeerd met F8 ingedrukt, maar ook dat levert geen succes op, maar we bijven zoeken, anders zou ik terug moeten naar de fabrieks instellingen, maar dan ben ik alles kwijt, hoewel ik veel op een externe schijf heb staan. Maar even goed, harstikke bedankt voor de mooite, groetjes sitohond

systeem herstel

Ik had deze vraag al eerder aangekaart, maar mijn systeenherstel werk nog steeds niet, ik weet niet wat ik nog kan doen, alle instellingen staan goed en ook met F8 werkt het niet. Waarschijnlijk is er toch wat mis hier en daar,want ook bestanden in de wachtrij zetten voor een cd rom station werkt niet. Computer is vier jaar oud. Ik heb er wel veel programma's op staan voor foto en muziek bewerking. Ik heb al een hoop verwijderd, zoals picasa en winzip. Wie weet nog raad, of toch terug naar fabrieks instellingen. Beste Helmij vrienden. bij voorbaat dank sitohond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan