Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabukid

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2000
Beste Helpmij-ers,

Ik heb in Vista systeemherstel aanstaan en merk dat de pc dagelijks of bij programma installatie een herstelpunt aanmaakt wat me veel schijfgeheugen kost. Wanneer ik dit uitschakel (computer-eigenschappen-geavanceerde instellingen-systeembeveiliging) kan ik ook geen eigen herstelpunten aanmaken.Hoe kan ik dit uitschakelen en tegelijkertijd alleen mijn eigengemaakte systeemherstelpunten behouden?

Graag uw hulp.
Alvast bedankt voor de reacties!

Met vriendelijke groet,

Wat je wilt kan helaas niet. Je kunt ze alleen aanmaken als systeemherstel aanstaat.
Als je systeemherstel uitzet worden alle herstelpunten ook direct verwijderd.
Als je systeemherstel weer aanzet begin je dus weer opnieuw.

Wanneer herstelpunten teveel ruimte in beslag nemen worden de oudste vanzelf verwijderd. Dus geen zorgen lijkt me je weet zeker dat je regelmatig een herstelpunt hebt.

Wat je wilt kan helaas niet. Je kunt ze alleen aanmaken als systeemherstel aanstaat.
Als je systeemherstel uitzet worden alle herstelpunten ook direct verwijderd.
Als je systeemherstel weer aanzet begin je dus weer opnieuw.

Mikeo,

Thanks voor je reactie!

Oke, jammer dat er geen mogelijkheid is om dit ergens in te stellen.

M.v.g,

Laatst bewerkt:
Wanneer herstelpunten teveel ruimte in beslag nemen worden de oudste vanzelf verwijderd. Dus geen zorgen lijkt me je weet zeker dat je regelmatig een herstelpunt hebt.

Ad,

Bedankt voor je reactie.

Ik maak me niet al te veel zorgen hoor. :D Was alleen benieuwd of het mogelijk is, gezien het toch schijfruimte inneemt en daarmee ook de ruimte extra fragmenteert.

M.v.g,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan