Omdat ik sinds 3 dagen problemen heb met het afspelen van bestanden in de Media Player wilde ik een systeemherstel uitvoeren. Dit is echter niet mogelijk omdat de datum niet te wijzigen is! Als ik zo'n markeerpunt wil maken, dan verschijnt er wel zo'n kalendertje, maar de enige datum behoudens die van vandaag die aan te klikken is, is die van morgen!! Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? En... hoe dit op te lossen is?
Ik heb altijd zonder problemen gebruik kunnen maken van mediaplayer, tot een paar dagen geleden. Mijn laptop liep vast en ik kon er niets meer mee. Heb toen de batterij even verwijderd. Toen ik hem weer terug deed werkte alles weer normaal, behalve de media player.
Als ik bestanden van internet in de media player af wil spelen, dan verschijnt er een schermpje met daarin dat "het bestand niet gevonden kan worden".
Vervolgens is het mogelijk om op "help"te klikken.
Ik krijg dan foutcode D00C1197.
Ze raden me aan om te kijken bij de netwerkinstellingen van de media player.
Ik moet dan op "nu spelen" klikken, vervolgens op "meer opties" en dan het tabblad "netwerk" aanklikken.
Als ik op"het tabblad "netwerk" klik, krijg ik het niet geopend. Alle andere tabbladen krijg ik wel geopend, maar deze niet.
Is er misschien iemand die mij kan helpen?
Ik heb altijd zonder problemen gebruik kunnen maken van mediaplayer, tot een paar dagen geleden. Mijn laptop liep vast en ik kon er niets meer mee. Heb toen de batterij even verwijderd. Toen ik hem weer terug deed werkte alles weer normaal, behalve de media player.
Als ik bestanden van internet in de media player af wil spelen, dan verschijnt er een schermpje met daarin dat "het bestand niet gevonden kan worden".
Vervolgens is het mogelijk om op "help"te klikken.
Ik krijg dan foutcode D00C1197.
Ze raden me aan om te kijken bij de netwerkinstellingen van de media player.
Ik moet dan op "nu spelen" klikken, vervolgens op "meer opties" en dan het tabblad "netwerk" aanklikken.
Als ik op"het tabblad "netwerk" klik, krijg ik het niet geopend. Alle andere tabbladen krijg ik wel geopend, maar deze niet.
Is er misschien iemand die mij kan helpen?