Systeeminfo wekt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help en ondersteuning werkt niet.

Help en ondersteuning werkt niet.

Ik heb deze al opnieuw geprobeert de installeren maar dit werkt ook niet.
ik heb denk ik een probleem in het help en ondersteuning-service.
hij kan deze module niet meer vinden als ik hem wil opstarten.

Je had die 2 problemen misschien ook in 1 topic kunnen zetten. :D

Krijg je een foutmelding?

Als ik op help en ondersteuning of op systeeminfo druk gebeurt er niets.

Probeer het met deze regfix.

Overigens als je bij help and support kijkt op deze site, daar staan alle oplossingen.

het is mij niet gelukt ik heb verschillende scripts en instelleningen geprobeert en gecontrolleerd.
Ik krijg het niet aan de praat :(

ik ben er al de hele dag mee aan het stoeien ik wordt er gek van

Laatst bewerkt:
Had je ook al een systeemherstel geprobeerd van voor het probleem? en wanneer is dit probleem ontstaan?

ik heb systeem herstel niet kunnen gebruiken deze had ik ook in de knoei.
En wanneer het probleem zich heeft voor gedaan durf ik niet te zeggen omdat ik al een hele poos geen help en ondersteuning heb gebruikt.

Al een sfc /scannow in uitvoeren ingetrommeld, met een XP cd van dezelfde versie zoals SP2 in de drive, gedaan?

sfc /scannow werkt niet hij geeft deze fout aan:

Windows Bestandsbeveiliging kan geen controle van beveiligde systeembestanden
uitvoeren.
De specifieke foutcode is 0x000006ba [De RPC-server is niet beschikbaar.].

ik heb ook al systeemcompatibiliteit uitgevoerd vanaf de xp sp2 cdrom, deze gaf geen fout aan.

Nou, mijn ideeën zijn op, misschien met die XP SP2 cd een upgrade vanuit windows uitvoeren of van die cd opstarten, naar installeren gaan en een herstelinstallatie uitvoeren.

Je zult daarna alleen weer alle updates binnen moeten halen en de systeeminstellingen die je had aangepast weer moeten aanpassen.

Indien het een fout is het register is, schiet je er niet veel mee op, die wordt overgenomen.

Je hebt/had wel op die eerder genoemde site alle mogelijkheden uitgeprobeerd?

Ik ben op die sites geweest instellingen gecontroleerd, scrips geprobeerd maar niets.

ik denk dat het probleem in de help and suppord service zit omdat ik deze niet krijg opgestart.

Ik heb mijn oude image file terug gezet, omdat er toch meerdere dingen niet goed waren .
nu is alles weer goed.

bedankt voor de info die ik heb gekregen. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan