systeemkast met extra klepje

• Onderwerp starter Onderwerp starter mvlg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mvlg

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Ik ben op zoek naar een kast waarbij de cd-rom/dvd drive zijn afschermt door een klepje en zodat het klepje open gaat als de cd-rom/dvd open gaat. Er moet wel een AMD 2800 processor/moederbord in kunnen !!!
De aanbieding van het aldi systeem had dit ook.

Weet iemand een merk en type nr van zo'n kast ?

Alvast bedankt

heb ik al gedaan :p
maar ze zeiden dat dat in de folder stond en dar stond het niet in....

Wat is precies de bedoeling.. Wil je die lelijke frontjes weg?

Geplaatst door Steve
Wat is precies de bedoeling.. Wil je die lelijke frontjes weg?
nee, hij wil een soortgelijke kast
Ik ben op zoek naar een kast waarbij de cd-rom/dvd drive zijn afschermt door een klepje en zodat het klepje open gaat als de cd-rom/dvd open gaat

Ja, maar waarom.. Hoogstwaarschijnlijk omdat ie de standaard frontjes lelijk vindt :)

Geplaatst door Steve
Ja, maar waarom.. Hoogstwaarschijnlijk omdat ie de standaard frontjes lelijk vindt :)
jah, idd
ik d8 dat je de frontjes van die aldi pc bedoelde :D :o

ok... Ik bedoel dat de orginele frontjes van de cd-drive/dvd overlapt worden door een extra plaatje ervoor. Zodat idd de lelijke orginle frontjes verdwijnen (y)

Er bestaan wel een aantal kasten (Ahanix Platinum XP, Neonlight Silver) die zo'n klepjes hebben.. Maar je kan beter je frontje eraf halen, en een afdekklepje van je case erop kleven.. Dan zie je je spelers niet eens zitten, en moet je op het afdekklepje duwen om ze te openen. Best een gaaf effect.

Geplaatst door Steve
Er bestaan wel een aantal kasten (Ahanix Platinum XP, Neonlight Silver) die zo'n klepjes hebben.. Maar je kan beter je frontje eraf halen, en een afdekklepje van je case erop kleven.. Dan zie je je spelers niet eens zitten, en moet je op het afdekklepje duwen om ze te openen. Best een gaaf effect.

hmz great idea :P

dan ga ik dat is ff uitwerken kan ik dan gewoon dat gewoon dat klepje plat schuren en dan me andere afdekplaatje erzo overheen plakken ?

Laatst bewerkt:
Origineel afdekklepje van je kast nemen, frontje van je speler halen, dat andere erop kleven (met dubbelzijdig kleeftape) etc.

Ok bedankt voor je snelle reakties :thumb: ... Ik ga het t weekend ff proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan