Systeemklok HELP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

haagsprinsesje

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
16
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem,
Als ik mijn pc opstart en ik kom in windows nadat ik mijn wachtwoord heb ingevoerd,
komt er een schermpje op waarin staat dat mijn systeem klok niet goed loopt en hem moet goed zetten.
Maar als ik dat dan wil doen kan ik de tijd niet veranderen want ik heb de juiste bevoegdheden niet.
Maar ik ben de beheerder van de computer en verder zit er niemand op.
Hoe kan ik nou de tijd goed zetten want hierdoor doet mijn virus progamma het niet meer omdat die ook aan geeft zet eerst je tijd goed en mijn msn doet het alleen als mijn virus programma het doet dus ik kan eigelijk niks meer alleen op websites.


Groetjes Tanja
 
-Heb je al eens geprobeerd in te loggen via Administrator en dan de klok proberen goed te zetten?

Je zou ook in dit topic eens kunnen kijken aangezien dit ongeveer om hetzelfde probleem schijnt te gaan.
 
Systeemklok

Hallo,

bedankt voor uw reactie,

Ja als ik opnieuw opstart en dan via F5 wil inloggen in administrator en het wachtwoord invoer dan blijft hij hangen op laden van persoonlijke instellingen blabla...
Mijn computer is ook een tijdje kapot geweest door de voeding maar heb nu een nieuwe en me windows deed het ook helemaal niet meer dus het systeem heeft natuurlijk ook een opdonder gehad nou heb ik er helaas niet zoveel verstand van..
Kan ik alleen maar in veilige modus in administator?? of ook als ik F5 doe en windows normaal starten staat Administator er dan ook dan heb ik nog niet geprobeerd eigelijk..

Groetjes
 
Je kunt je ook bij normale opstart aanmelden als Administrator.
Nu kan het zijn dat je het mooie aanmeldscherm gebruikt waardoor je
Administrator wellicht niet zult kunnen selecteren. In dit geval hou je SHIFT ingedrukt
nadat Windows klaar is met laden (als het scherm met de lopende balk voorbij is).
Als het goed is zie je nu een login scherm waarin je Administrator kunt invullen.

Verder klinkt het niet echt gezond als je al blijft hangen in veilige modus tijdens het
inloggen met de Administrator account.

Als je nog steeds blijft hangen kun je wellicht systeemherstel proberen om te kijken of je hierna wel normaal kunt inloggen met de Administrator.

Als laatste optie zou je een herinstallatie kunnen overwegen (natuurlijk met een goede backup van alle gegevens). Al weet ik niet of die slim is (aangezien je aangeeft niet al te veel verstand ervan te hebben).
 
Ja ik heb het geprobeerd maar dat doet hij niet met die shift

In ieder geval bedankt

Dan moet ik maar een keer windows opnieuw installere.

Groetjes
 
en wat als ik het profiel van de administrator verwijder?

Is dat ook nog een oplossing?
 
Oke ik heb dat progammatje geinstalleerd..

Dan krijg ik zon schermpje te zien

Met hoe de tijd nu op mijn computer staat blabla heel zon lijstje..

Als ik klik op Ping NOW dan zegt die iets over de uren minuten seconden

Maar de tijd blijft het zelfde..

Wat moet ik nou doen dan?
 
als je tijd af zou gaan wijken dan past ie hem automatisch aan zolang ie meedraait
 
Als dit nog niet zou werken vrees ik toch dat je user op een of andere manier niet genoeg rechten heeft om de systeemtijd te veranderen. Je zou een nieuwe user aan kunnen maken en deze dezelfde rechten als de Administrator geven.
 
Dat werkt dus ook niet..

Ja als ik nu gewoon mijn inlog scherm krijg.. en ik doe Ctrl Alt en 2 x delete.. dan kan ik me inloggen als administrator.. maar zodra ik me wachtwoord heb ingetoets.. en ik druk op ok.. dan komt het scherm WELKOM.. en op dat punt blijft hij hangen..

Dus snap er echt niks van,...:evil:
 
nou me moeder kwam met de simpele oplossing,

verander je tijd en datum in bios en het is gelukt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan