roycoumans
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2008
Na een automatische Windows XP-update, starte de PC niet meer op om onduidelijke redenen. Ik heb de harde schijf in een andere PC geinstalleerd (met Windows Vista 64 bits) om de bestanden veilig te zetten en het bleek dat de windows-map en de Program Files map weg is. Ik heb alle data-bestanden en foto's kunnen 'redden', maar ik kan de outlook-file, die in Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express staat niet vinden. De map Local Settings is niet zichtbaar. Ik heb alle opties aan staan (onzichtbare bestanden en systeembestanden laten zien) om de bestanden te moeten kunnen zien.
Hoe kan het dat de Windows-map en Program Files map weg zijn? Waar zijn alle verborgen mappen? Is dit het werk van een virus?
Hoe vind ik het outlook-bestand weer terug? Ik heb een (gratis) undelete-programma geprobeerd, maar dat haalde niets uit.
Tips?
Hoe kan het dat de Windows-map en Program Files map weg zijn? Waar zijn alle verborgen mappen? Is dit het werk van een virus?
Hoe vind ik het outlook-bestand weer terug? Ik heb een (gratis) undelete-programma geprobeerd, maar dat haalde niets uit.
Tips?