systeempje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterbento

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2001
hallo Helpmij,

Ik wil een nieuw systeempje kopen en nu ben ik op zoek naar wat adresjes waar ze goedkope en goede systemen aanbieden.

Een monitor,toetsenbord,etc. heb ik niet nodig, het gaat alleen om het systeem: kast, videokaart, hdd, dvd/cdrw,geluidskaart,processor( intel of amd?).
Het hoeft geen snelheidsapparaat te zijn, want spelletjes speel ik er niet op.

Wie kan mij helpen.

Geplaatst door masterbento
hallo Helpmij,

Ik wil een nieuw systeempje kopen en nu ben ik op zoek naar wat adresjes waar ze goedkope en goede systemen aanbieden.

Een monitor,toetsenbord,etc. heb ik niet nodig, het gaat alleen om het systeem: kast, videokaart, hdd, dvd/cdrw,geluidskaart,processor( intel of amd?).
Het hoeft geen snelheidsapparaat te zijn, want spelletjes speel ik er niet op.

Wie kan mij helpen.

Maar misschien is upgraden wel een optie? is wel veel voordeliger.

hoi,

Bedankt voor zover, ik ga het ff doornemen.

En toetje moet jij je logootje niet veranderen? Intel?
(smilies werken niet) :-)

Upgraden wil ik niet want ik wil er een 2e comp bij, heb nu een 400mhz amd.

Nee ik heb een intel en een amd, maar Amd ruleert voor spelletjes :D

Misschien dat dit iets is? Wat is btw je budget?

attachment.php

Bijlagen

• systeem1.jpg
    systeem1.jpg
    90,2 KB · Weergaven: 107
Bekijk deze eens heeft ie in Almere gekocht voor 1000 € (heb hem al een berichtje gestuurd voor de url):D

Geplaatst door petje11
Bekijk deze eens heeft ie in Almere gekocht voor 1000 € (heb hem al een berichtje gestuurd voor de url):D

Duur in vergelijking met die ik hierboven voorstelde.

Klopt maar is ook alweer een tijdje geleden, daarom heb ik hem ook om de url van die man gevraagd. Heb laatst zelf gekeken maar ben hem dus kwijt en er stonden mooie aanbiedingen bij.

hoi,

Ik vind 700 euro meer dan zat.

Ik vond nog wel een systeempje , is dit wat?
zie bijlage

Geplaatst door masterbento
tis de amd xp "extreme"

Da's een mooi systeempje, alleen hebben de coolers die op de AMD's zitten iets meer herrie dan een P4, vanwege het feit dan een AMD Athlon-cpu heter wordt en dus beter gekoeld moet worden.

Hoi,

Ik vind het systeem dat muurhond had samengesteld wel erg mooi 120 Gb hd p4 2.4 enzo en nog eeen leuk prijsje ook

Greetz Rubie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan