systeempje

• Onderwerp starter Onderwerp starter JWP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JWP

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
ik wil dus een nieuwe pc gaan halen voor de nieuwste games maar budget is laag.. 300-400 euro ga hem zelf in elkaar zetten ( eerste keer :) )
( op altenate.nl )

Asus M2N-E
AMD Athlon 3800+
1×1024mb RAM
ati RADEON 9600xt ( deze heb ik al )

lukt de bedrading me denken jullie ?
en wat zal mijn FPS zijn in de niewste games ? of beter gaan voor de dual core :confused:

Ik weet niet of je dat gaat lukken. Ik weet niet wat deze onderdelen bij elkaar kosten, maar er komt nog 100 à 200 euro bij voor overige onderdelen. Kast, voeding, cd/dvd speler, hardeschijf, evt. netwerkkaart.

Bedraading moet geen probleem zijn, dat gaat wel lukken.

Edit: En is dit wel geschikt voor de nieuwste games? Nog wat extra power zou geen luxe zijn denk ik

Laatst bewerkt:
die dingen heb ik al behuizing drivers etc heb ik al

een 9600xt kan niet de nieuwste games aan tenzij in hele lage resolutie e,d

maar das een keuze die jij maakt

maar je schrijft dat je echt wil gamen en ook nog de nieuwste

lijkt me een andere kaart geen overbodige luxe

werkt de singele core evengoed als de dual core in games ??

idd zoals hierboven maar denk aan je kaart

goede opstelling met een slechte kaart is zonde

zal ik dan voor de amd 3800+ gaan of voor de p4 3.2 ghz( heb geen ervaring met beide) wil ze gaan gebruiken voor gamen. of zal ik de p4 3.6 nemen ??:confused:
of laat ik het zo zeggen wat is een goede singele core voor gamen.

Laatst bewerkt:
ik zou zelf als het om gamen gaat voor een amd gaan en dan voor een 4000+ ofzo echt oer processor doe er alles mee overlockt naar de 3,2 ghz geen probleem

en als grafische kaart zou ik ook voor een wat zwaardere kiezen het doet je systeem geen goed die 9600

ik ben zelf erg voor nvidia maar ati schijnt beter te presteeren bij games dus!!!

ik zelf zit met een p4 3.2

voldoet prima

ik had hiervoor ook een 9600xt

nu zit ik met een 850xt platium edition

wat een verschil!!!!!!!!!!!!!!

Ik zou dan eerder een athlon 3200 en een beetje deftige videokaart nemen. Kun je je huidige systeem niet upgraden? Wat heb je nu nog liggen aan ramgeheugen en welke socket heeft je mobo. Met een beetje geluk kunnen we je ramgeheugen hergebruiken.

ja dacht ik ook aan een 754 socket ( stom ding ) en 1 gig DDR1 ga ook een 939 socket halen hoef ik geen ram te kopen heb ik dan al

ja dacht ik ook aan een 754 socket ( stom ding ) en 1 gig DDR1 ga ook een 939 socket halen hoef ik geen ram te kopen heb ik dan al

Zou voor socket AM2 gaan ivm upgradability.

maar moet dan wel geheugen bij kopen want heb al 1 gig ram DDR1

maar moet dan wel geheugen bij kopen want heb al 1 gig ram DDR1

Inderdaad niet aan gedacht:confused: Dan zul je inderdaad bij socket 939 moeten blijven. Binnen een jaar kun je dan een x2 5000+ proberen te kopen.

ik zou zelf als het om gamen gaat voor een amd gaan en dan voor een 4000+ ofzo echt oer processor doe er alles mee overlockt naar de 3,2 ghz geen probleem

en als grafische kaart zou ik ook voor een wat zwaardere kiezen het doet je systeem geen goed die 9600

ik ben zelf erg voor nvidia maar ati schijnt beter te presteeren bij games dus!!!

lukt dit denken jullie zo hoog overklokken ??

trouwens ik heb 400watt voeding moet dit genoeg zijn ??

Doe de kast open en kijk op de voeding zelf welk merk het is, dan kan ik wel beslissen of het een A of een B is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan