systeemprobleem laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

lola23

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Hoi

Ik heb een compaq laptop evo n1020v. Maar sinds enkele dagen heb ik een "systeemprobleem". M'n laptop start volledig normaal op, maar na 5 minuten heeft hij een foutmelding ('er is een probleem gevonden, windows is afgesloten om schade te voorkomen') , en sluit hij volledig af.

Foutmelding--> system32: 1zx32-sys-Address F29c1439 base at F29BF000, Datestamp 4583ob7f

Ik weet niet of hier iemand me zou kunnen helpen, of een andere oplossing weet, maar ik probeer het toch maar eens :)

Alvast bedankt!

mmmm,

hoewel ik er nog niet zoveel van ken denk ik dat het spyware is, aangezien het zich in system 32 bevindt (het zwakke punt van windows xp)
Ik denk dat hij na 5 minuten actief word en een belangrijk proces afsluit ofzo...

Probeer eens je computer te scannen voor spyware...

Heb ad-aware laten lopen in veilige modus
maar hij heeft niks gevonden :(
Het probleem is, als ik hem in normale modus laat lopen,
dat ik niks van programma's kan laten lopen, want na 5 min sluit hij
af, en kan vb. ad-aware nie heel de pc scannen

toch bedankt!
nieuwe ideeen altijd welkom :D

Heb je dat probleem al lang ?
indien nee : probeer een systeemherstel
(Start->Alle programma's->Bureau Accesoires->systeemwerkset->systeemherstel)

Kheb het probleem al een week of twee
Kheb juist een systeemherstel gedaan voor een maand geleden,
maar het probleem is nog altijd niet opgelost.

Nog ideeen?

Probeer eventueel nog eens in veilige modus met een andere spyware of virusscanner te scannen.

probeer anders eens in veilige modus u ad-aware eraf te gooirn rn dan terug normaal opstarten kijk dan eens of hij het nog heeft

Joepi, tis gelukt, het werkt weer (via virusprogramma)

Maar kzit nu met een nieuw probleem ...
De dvd drive werkt om de een of andere reden nie meer
Tis een teac dw 224e, en als ik de dvd/cd erin steek dan hoor ik hem wel draaien enzo, maar als ik op deze computer kijk, herkent hij hem niet. Kheb al geprobeerd een nieuw stuurprogramma te vinden, maar voorlopig nog zonder resultaat. Weet iemand aan wat dit kan liggen?

Bedankt voor alle hulp!

Maak in Apparaatbeheer de installatie ongedaan van de DVD-drive en herstart je laptop.

Ziezo, heb ik nu juist gedaan, maar het probleem blijft.
Alleen kan ik nu wel dvd afspelen, maar geen (muziek)cd's:(
Weet iemand waaraan dat kan liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan