Systeemuitval..

Status
Niet open voor verdere reacties.

joris1981

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
2
Specs van mijn pc:
Asus P5DL2 mobo
Intel D 905 2.6 ghz dual core
2x Twinmos 512 MB 533mhz
Asus EN 7600GS gpu
2x Maxtor HD (80+250 GB)

Probleem: Systeem gekocht in aug '06. Na een tijdje veelvuldige systeemuitval (de beruchte Bluescreens) drivers GPU + Bios geupgraded, Memtest uitgevoerd, daarna 1 geheugenbank verwijderd--> gaf 200 foutmeldingen.

Hierna geen last meer gehad van spontane systeemuitval...dacht ik. vandaag dus wel weer een bluescreen (pc stond al 20 uur aan, temp check via Everest alles in orde.

Driver_IRQL_NOT_LESS_OR-EQUAL
K PID.sys adress

Ik werk dus nu met 512 MB intern....weet iemand waar dergelijke fouten op gebaseerd zijn:shocked: ??

Wordt er nl nogal moe van:(

Greetz, Joris
 
Heb even op het net zitten zoeken naar een oplossing,maar heb niet echt een oplossing!

Er wordt inderdaad gesproken over een geheugen probleem,maar ook over een software en hardware probleem.................dus dat is heel ruim allemaal.

Er was iemand die het opgelost heeft met alle dubbele spullen verwijderen dus twee harde schijf en geheugen en alle extrene spullen eraf nieuwe install en toen weer opbouwen en was toen van het probleem af!.........misschien een optie!
 
Laatst bewerkt:
Marcel,

Bedankt voor je suggestie, en ik ga het opnieuw installeren overwegen en sowieso een nieuwe geheugenbank aanschaffen:).

Groet,

Joris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan