Systeemvak icoon volume

• Onderwerp starter Onderwerp starter SKVR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou je iets anders willen gebruiken, wanneer Windows in principe alles aan boord heeft.

Laat toch iets meer weten over Soundmax. Voordelen, beter ??

ik heb dan sountmax omdat daar een grafiche equalizer in. en daarmee kan je net iets meer met je geluid spelen waardoor als alles op ze hardst staat je het nog harder kan krijgen en dat je het kraken er uit kan halen. maar als je perse je windows audio control wilt kan je dan ffies in je de lijst met servies je windows audio starten dan moet ie het weer doen.

Mvg,
killer bee

Die service is gestart anders was er geen geluid...
Soundsmax moet maar net weer je kaart ondersteunen.

al geprobeert de neiuwste drivers te downloaden voor je geluidskaart?

Mvg,
Killer Bee

P.s. als je neit weet welke geluidskaart je hebt kan je dit downloaden virus vrij natuurlijk :p

Laatst bewerkt door een moderator:
P.s. als je neit weet welke geluidskaart je hebt kan je dit downloaden virus vrij natuurlijk :p

Misschien even vermelden wat het is en (of!) naar een site linken.
Zomaar een EXE geven en vermelden dat het virusvrij is klinkt niet echt best..

Laatst bewerkt door een moderator:
soory maar ik had het 5 minuten daar voor net zelf upgeload naar me websever dus.
nogmaals sorry voor de slecht informaite.

Mensen jullie gaat het misschien niet geloven, maar ik heb helemaal NIKS gedaan..
ik keek vandaag weer even bij configuratiebeheer Taakbalk en menu start. Vervolgens systeemvak en ik kon Volume gewoon weer aanvinken!

Opgelost dus, wel vreemd maar opgelost :D

Mensen jullie gaat het misschien niet geloven, maar ik heb helemaal NIKS gedaan..
ik keek vandaag weer even bij configuratiebeheer Taakbalk en menu start. Vervolgens systeemvak en ik kon Volume gewoon weer aanvinken!

Opgelost dus, wel vreemd maar opgelost :D

wel dat is wat ik ook heb voorgehad zoals ik al zei...:P
ik was er ook lang achter aan het zoeken, om de 1 of andere reden moest ik opnieuw opstarten en ja ik kon het terug ook allemaal aanvinken :D

---
wil je het dan wel nog ook zo markeren als opgelost :thumb:

Laatst bewerkt:
geluidsicoontje is terug.. het werkt

Ik had hetzelfde probleem, geen icoontje meer en ik kon volume niet aanvinken.

Door deze bewerking uit te voeren is alles terug ok

Dit zou de oplossing kunnen zijn.:

Maak eerst een herstelpunt!

1. Start > uitvoeren (of Windows-toets met de R), intikken regedit, gevolgd door ENTER om de registry editor te openen.
2. Zoek (met Control F) naar "iconstreams"
3. Wis alle sleutels met de naam "iconstreams" en "pasticonstreams" totdat je "iconstreams" niet meer in het register terug kunt vinden.
4. Herstart Vista
5. Als het geluidsicoontje niet zichtbaar is na de startup:

Rechtsklik op de taakbalk, kies voor eigenschappen, vervolgens systeemvak en vink het volume-icoontje aan. :)

Mooi dat je een oplossing hebt kunnen vinden.
Het is echter niet de bedoeling om oudere topics omhoog te halen, deze is uit 2008

Om die reden zet ik nu een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan