Systeemvak/System tray

Status
Niet open voor verdere reacties.

cmedema

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2003
Alle iconen uit mijn systemtray zijn op de een of andere manier verdwenen. Kan iemand mij helpen om het systeemvak te herstellen?

Groet van Cees

Hallo,

Iets meer duidelijkheid is wel noodzakelijk.

Blijft het zo na elke restart?
Krijg je een foutmelding voordat het gebeurd?
Staan ze niet gewoon verborgen?
etc

Greetz
Easy

Bedankt voor je reactie! Ze (die iconen) zijn sinds een paar dagen verdwenen. Ik heb geen foutmelding gekregen, maar volgens mij is het gebeurd nadat ik een schoonmaakbeurt (met Safarp was dat geloof ik) gedaan heb.
Sindsdien zie ik alleen nog maar de tijd. Jij stelt dat ze misschien verborgen staan; dat weet ik niet, maar hoe kan je dat herstellen? Weet je nu voldoende?

Rechtermuisknop taakbalk > eigenschappen

daar staat niet actieve pictogrammen opruimen en daar naast staat aanpassen ga daar is kijken of er toevallig niks op altijd verbergen staat.

Greetz
Easy

Ik kan Niet actieve pictogrammen niet aan-/uitvinken, dus kan ik ook niet bij Aanpassen komen. Weet niet hoe je dat noemt, maar deze keuze is niet actief. Print Screen bijvoegen lukt niet want die is te groot (178Kb)

dat is vreemd.
ik ga even verder zoeken/denken.

Greetz
Easy

geweldig al die moeite! Heb het gedraaid, maar het tooltje vertelt me dat volgens hem alle entries in orde zijn en dat het me niet kan helpen. jammer, jammer..

Oplossing

Ik kwam er niet meer uit en heb het forum van Microsoft bezocht. Kreeg daar het volgende advies en het heeft geholpen. Misschien kan je er nog eens gebruik van maken (tijdens een van je hulpacties?) Nogmaals dank voor je moeite.:thumb:

ok mooi dat het opgelost is.

zet de vraag even op opgelost als je wilt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan