systeemvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongsoft

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2003
Hallo hulplijn, ik loop steeds tegen een probleem op na het veranderen van de pictogrammen in het systeemvak . Na het aanpassen van de instelling via start - eigenschappen - taakbalk en het opruimen van niet aktieve picto's worden deze veranderingen blijkbaar niet opgeslagen en is alles weer terug voor de aanpassing.
Werk met Xp sp2 .
Wie weet de oplossing voor dit probleem
alvast bedankt
jongsofft

met het systeemvak bedoel je denk ik de icoontjes rechtsonderin?

die pas je aan via Start -> Uitvoeren -> msconfig -> tabblad Opstarten...

maar pas op met wat je uitvinkt...

systeemiconen

ik heb je even een mailtje gestuurd, alvast bedankt voor de moeite
gr jongsoft

ik heb je even een mailtje gestuurd, alvast bedankt voor de moeite
gr jongsoft

Niet om het een of ander, maar het is wel de bedoeling dat een en ander dat verband houdt met de oplossing van jouw vraag, hier op de site wordt afgehandeld.
Zo heeft iedereen er wat aan.

systeemiconen

Sorry, mijn fout, bij deze dus voor iedereen .Na het uitvinken van een aantal iconen in het systeemvak (start-eigenschappen-taakbalk -niet actieve iconen opruimen)wordt deze verandering blijkbaar niet opgeslagen door xp waardoor na het opnieuw opstarten van de pc alle iconen weer zichtbaar zijn.
alvast bedankt voor de moeite

Als je aangegeven hebt welke pictogrammen niet zichtbaar moeten zijn, klik je op OK. Klik je daarna nog wel op "Toepassen"?

systeemiconen

Na het aanpassen van de iconen klik ik inderdaad op toepassen, maar dat helpt dus niet.
Kan ik dit via register aanpassen zodat xp dit opslaat?

Dat probleem van jou bracht mij uiteindelijk ook op deze site(ben er niet meer weggegaan).
Oplossing heb ik nooit gevonden.
Pas na een nieuwe installatie was het OK.

systeemicoon

Ik heb een oem versie van xp en alleen een resque cd . Dat is eigenlijk het laatste wat ik wil. Ergens moet er iets fout staan in het register maar waar?

Ik ook, dus heb een recovery gedaan.
Heb allerlei truuken uiitgehaald van Kelly's Corner tot aan fixes van MS, maar niets hielp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan