Systeemvoorkeuren werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Palmpje60

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Geacht forum,

Mijn icoon systeemvoorkeuren die op de balk staat werkt niet, en systeemvoorkeuren op de menubalk werkt ook niet, heb ik dan misschien iets per ongeluk weggegooid?.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Palmpje60

Dat is een verwijzing naar de 'echte' systeemvoorkeuren, in de 'programma's'
-map. Heb je die nog wel? Spotlight er eens naar..

Hallo vandahl,

Nou ik heb het opgelost hoor, ik heb mijn installatie Cd gebruikt, en nu werkt alles weer normaal.

Maar stel, ik zou iets per ongeluk weggooien, dan lijkt het me logisch dat er een melding moet komen van b.v. Weet u het zeker dat het bestand verwijderd moet worden, dus zoiets.

Maar ik weet zeker dat ik niets had weggegooid, dus het was voor mij ook een volkomen raadsel waarom het niet werkte.

Maar goed, ik ben een beginnende IMac gebruiker en moet nog veel leren over zo'n machine, maar van fouten leert men (hoop ik :confused:).

Maar in iedergeval bedankt voor je reactie en meedenken.:thumb:

Groet Palmpje60

Hallo vandahl,

Nou ik heb het opgelost hoor, ik heb mijn installatie Cd gebruikt, en nu werkt alles weer normaal.

Maar stel, ik zou iets per ongeluk weggooien, dan lijkt het me logisch dat er een melding moet komen van b.v. Weet u het zeker dat het bestand verwijderd moet worden, dus zoiets.

Maar ik weet zeker dat ik niets had weggegooid, dus het was voor mij ook een volkomen raadsel waarom het niet werkte.

Maar goed, ik ben een beginnende IMac gebruiker en moet nog veel leren over zo'n machine, maar van fouten leert men (hoop ik :confused:).

Maar in iedergeval bedankt voor je reactie en meedenken.:thumb:

Groet Palmpje60

Als je onder OSX iets weggooit krijg je op zeker een melding. Zeker bij het weggooien van systeembestanden. Voor een goede uitleg over macOSX kun je heel goed terecht op macmiep.nl

Toch wel gek hoor, want ik heb geen enkele melding gekregen, en toch was ik het kwijt, althans dat denk ik, maar gelukkig is het opgelost en werkt alles weer.

Groet Palmpje60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan