System Folders in de Windows Verkenner.

Status
Niet open voor verdere reacties.

waussie

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2003
Ik heb problemen met het verwijderen van 2 System Folders die in de Windows Verkenner staan. Ik heb Nokia PC Suite geinstalleerd en daarna verwijderd, alleen nou blijven die 2 System Folders staan. Iemand een idee hoe ik die weg krijg. Ik kan er geen eigenschappen van opvragen en ook niet kiezen voor verwijderen doormiddel van een rechtermuisknop.

Gaarne hulp...:(

Laatst bewerkt:
Ja ik weet het zeker, want ik heb ook al contact gezocht met Nokia, en die kwamen met een oplossing, maar dat hielp ook niet. En ik heb ook in Veilige modus geprobeerd de 2 mappen te verwijderen maar dat kon ook niet, ik heb gewoon totaal geen rechten op de mappen, en kan ze ook niet aanspreken... Gaarne hulp...:rolleyes:

Log eens in als Administrator in Veilige modus, dan moet je alle rechten hebben.

Heb ik ook geprobeerd, kom ik weet met dezelfde problemen in aanraking, ik heb totaal geen rechten op die map. Het lijkt of die er wel staat, maar niet bekend is!! Ik kan geen delete geven niks, ik kan rechtermuisknop er op doen, maar dan krijg ik geen optie om te verwijderen. Gaarne hulp. :(

Als ik rechtermuisknop doe op deze map kan ik alleen kiezen uit de volgende mogelijkheden:

1.) Expand
2.) Explore
3.) Open
4.) Blader met Avi Codec

En geen mogelijkheid voor Eigenschappen, dus ik kan niks met die map.

Gaarne meer hulp... :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan