System Recovery terugdraaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orinoko

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Om wat probleempjes op te lossen dacht ik slim te zijn door System Recovery toe te passen (met behoud van bestanden). Het middel blijkt erger dan de kwaal: m'n oude bestanden staan nog wel ergens maar het gaat me een hoop tijd kosten om dat allemaal weer recht te trekken.
Mijn vraag is nu: kun je System Recovery terugdraaien, zodat je weer je oude indeling e.d. hebt?

System recovery .. oftewijl Systeemherstel .. van Windows Xp.

Elke keer als je nieuwe drivers oid installeerd, maakt windows een herstelpunt aan.

Deze kan je terugdraaien dmv.

- Start
- Programma's
- Bureau Accessoires
- Systeemwerkset
- Systeemherstel.
- Selecteer: "eerdere status van deze computer herstellen"
- Dan de stappen volgen die zijn aangegeven.

Je kan ook zelf een herstelpunt aanmaken

- Systeemhertel opstarten
- Herstelpunt maken
- Naam aan het herstelpunt geven.
- Als je dan weer dit terug wilt draaien, dan kan je de bovenste stappen weer volgen.

System recovery .. oftewijl Systeemherstel .. van Windows Xp.

Volgens mij bedoelt hij geen systeemherstel maar een herstel programma van zijn voorgeinstalleerde windows.
Als ik fout zit hoor ik het wel.

System Recovery

Nee, ik ben nog geen stap verder. Ik kan nl. niet verder teug dan het herstelpunt van gisteren, toen ik System Recovery heb gedaan. Heb geprobeerd naar een andere maand te gaan, allicht heeft de PC eerder een herstelpunt gemaakt, maar dat lukt niet.

Nu nog eens de vraag:bedoel je gewoon systeemherstel of een vooraf geinstalleerde pc terug in fabrieksinstellingen gezet met System Recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan