system recovery

• Onderwerp starter Onderwerp starter mir86
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mir86

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2006
ik heb een hp pentium 4 pc en een trust toetsenbord omdat mn vorige kapot is gegaan. deze werkt prima maar ik wil system recovery doen als ik mijn pc opstart en daarvoor moet ik F10 indrukken, echter functioneerd de F10 niet.
kan ik ook system recovery starten vanuit windows of iets dergelijks?

In principe kan een ander toetsenbord er niet de oorzaak van zijn dat je een bepaalde functietoets niet meer zou kunnen gebruiken.
Wanneer je in de 'HP-omgeving' met deze functietoets in het menu komt waarmee je een recovery kan doen, dan zou dat met een ander toetsenbord ook moeten lukken.

Wél hebben de functietoetsen vaak ook nog 'andere' opties, zoals het starten van Explorer, mail e.d.
Het kan zijn dat je eerst een bepaalde toets in moet drukken voordat je de 'gewone' functietoets-werking krijgt i.p.v. deze speciale.

recovery disk.

Hallo.

je moet eens kijken of er op je toetsenbord een toets zit met F Lock er op druk die in en dan zal het wel wereken.
Dit probleem had ik hier ook.

Groeten Cees.
:thumb:

was het oude toetsenbord een PS2 en het nieuwe een USB ? effe de Legacy USB aansturing in het bios op Aan zetten !!
dat moet je dus ook doen met een PS2 toetsenbord, of het lukt niet :)

+ een reden dat de recovery niet werkt - heb je de harddisk ooit opnieuw ingedeel qua partities of geformatteerd ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan