System Reseved melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Ik krijg steeds de melding "System Reversed" Ik heb een SSD 256 GB van Samsung met windows 8.1
Naast de SSD hen ik ook nog een 2 Tb HDD gemonteerd.
In windows verkenner zie ik dat er ook een niet bestaandde schijf is aangemaakt welke staat te knipperen.
Ik heb alle aangesloten USB hardware verwijderd zoals printer etc. De computer opnieuw opgestart en geen last totdat ik iets in de usb aansluiting stop
dan krijg ik de meldingen weer. Na verwijderen van de aangesloten usb drive blijft de klacht.
Wie heeft hier een oplossing voor?

Eerst maar eens een schermafdruk posten van een maximaal groot gemaakt Schijfbeheer, waarbij vooral het onderste deelvenster alle schijven laat zien.
[Windows-toets]r toetscombinatie -> diskmgmt.msc

Tijs.

Screen Shot 04-16-15 at 11.24 AM.jpg
Hierbij een printscreen van het probleem, hopelijk kan het gezien worden.
Daar er geen usb aansluitingen meer aanwezig zijn en het probleem niet is verdwenen, vrees ik het ergste.

Gaat het om die F: INTERNAL ?
Wat is dat rode tekentje dat er voor staat?

En dan nog een vraag: die tekst SYSTEM RESERVED verschijnt die bij elke USB-stick die er in wordt gestopt?
Is het niet gewoon de naam van de USB-stick? Want daar lijkt het wel een beetje op.
Kan ie gewoon geopend worden? En wat is er dan te zien?

Laatst bewerkt:
Waar is de schermafdruk van Schijfbeheer? Daar vroeg ik om, niet om een afdruk van Verkenner... Zie mijn vorige posting.

Tijs.

Beste meedenkers,
Het probleem is opgelost. Na veel gegoogle en proberen heb ik het voor elkaar. Het probleem zat hem in de software van TomTom.
Deze software stond in het opstartmenu en kwam in conflict met windiws 8. Met windows 7 is dat geen probleem, maar met windows 8.1 loopt dat niet.
Ik ben me gaan realiseren wanneer die klacht is begonnen en kwam er achter dat, nadat ik de nieuw TomTom Go 50 had aangeschaft het probleem zich toen heeft geopenbaard,
Op een Engels forum vond ik iets wat er op leek, heb toen de software verwijderd. Later weer geïnstalleerd maar niet als opstartmenu item. Nu al 2 dagen geen problemen meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan