system security 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

fiero1960

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Hallo allemaal
Vandaag de computer geplaatst van mijn dochter.
Internet aangesloten.
Avast anti virus gedown load en geinstalleerd.
En toen begon het probleem,het rode beveiligings schild in de taak balk en een nieuw schild van systeem security2009 en dat geeft constant aan dat er een spy whare probleem is.
De bureau achtergrond heeft het verwijderd en daar staat nu op een zwarte achter grond een uit gebreide waarschuwing dat ik spy whare heb en dat mijnpersoonlijke gegevens nu door gestuurd worden ?.Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet weg.ik krijg alleen maar deboodschap dat er 38 infecties zijn gevonden en die kunnen weg gehaald worden als ik het programma aanschaf. Maar zelfs als ik er voor kies om het programma te kopen probeert het een site te openen maar dan komt er weer error in het beeld.
Ik wordt er echt helemaal gek van !!!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!

Mvg Fiero1960

Formatteren en opnieuw beginnen. Eerst een Antivirus installeren voordat je op internet gaat, want blijkbaar ben jij zonder niet veilig.

Wat mij betreft niet zeker als je al infecties weet op te lopen vlak na installatie. Maar inderdaad verwijderen kan je eerst proberen.
Excuses voor mijn op de man gespeelde opmerking fiero1960, maar ik kan nog steeds niet begrijpen hoe iemand na installatie gelijk al infecties weet op te lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan