Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door maestro12
Als je verder zoek dan de eerste link in Google zie je dat System Soap ook een clean programma is om de pc op orde te houden.
http://www.systemsoap.com/
soap.exe is an executable belonging to the System Soap Pro Internet cleaning software. This software offers Internet cleaning software, however comes with it's own Foistware, such as HTTPER and Zipclix. These programs are installed onto your computer without your knowledge. These processes monitor your browsing habits and distributes the data back to the author's servers for analyses. This also prompts advertising popups. This program is a registered security risk and should be removed immediately.
Heb even de uitleg van Buffy erbij gepakt.Geplaatst door Adelheid
bedoel jij nou dat ik het eerst moet downloaden, dat hijackthis? het is allemaal wel erg verwarrend vind ik, maar ik ben natuurlijk ook geen expert op computergebied.
Geplaatst door buffy
1. Download HijackThis: http://downloads.subratam.org/hijackthis.zip
Unzip het naar een eigen map, bijvoorbeeld C:\Program Files\HJT.
2. Start HijackThis door te dubbelklikken op HijackThis.exe.
3. Klik op de knop "Scan".
4. Klik op de knop "Save log" (dat is dezelfde knop, maar in plaats van "Scan" staat er nu "Save log" op) en sla je log op als *.txt-bestand (of, als je XP hebt, gewoon als *.log-bestand, dat komt op hetzelfde neer).
Je ziet dat de scanresultaten nu worden geopend in Kladblok.
5. Kies in het menu Bewerken (linksboven) voor "Alles selecteren". Kies vervolgens in datzelfde menu voor "Kopiëren".
6. Klik in deze sectie klik --> Hijackthis Log's <--klik op "Plaats een vraag", zodat je een nieuwe vraag kunt plaatsen. Klik in dat lege bericht één maal met je rechtermuisknop en kies voor "Plakken" (of "paste"). Je ziet dat je log nu in het bericht verschijnt. Klik op "plaats bericht" en je log wordt geplaatst.
Wel even een titel bij je vraag verzinnen.
7. Wacht het antwoord af en volg de instructies die je zult krijgen zorgvuldig op.
Zie je log waarschijnlijk wel in de "Hijackthis log's" sectie verschijnen.Geplaatst door Adelheid
geweldig bedankt voor de tip. ik ga het straks gelijk uitproberen. je hoort nog van me hoe het afloopt. oké?
De log opslaan als Hijackthislog.txtGeplaatst door Adelheid
hoi crash
daar ben ik alweer.
ik was bezig met die uitleg van Buffy en toen ik bij save log kwam wist ik niet meer verder. moet ik mijn log opslaan bij bestandsnaam of bij log file?
een bijna wanhopige Adelheid inmiddels![]()
Je ziet dat de scanresultaten nu worden geopend in Kladblok.
5. Kies in het menu Bewerken (linksboven) voor "Alles selecteren". Kies vervolgens in datzelfde menu voor "Kopiëren".
6. Klik in deze sectie klik --> Hijackthis Log's <--klik op "Plaats een vraag", zodat je een nieuwe vraag kunt plaatsen. Klik in dat lege bericht één maal met je rechtermuisknop en kies voor "Plakken" (of "paste"). Je ziet dat je log nu in het bericht verschijnt. Klik op "plaats bericht" en je log wordt geplaatst.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.